شناسهٔ خبر: 41155247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در اطلاعیه‌ای؛

فراخوان پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی منتشر شد

دانشگاه محقق اردبیلی در اطلاعیه‌ای شرایط و رشته‌های پذیرش دانشجو بدون آزمون را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه محقق اردبیلی در اطلاعیه‌ای شرایط و رشته‌های پذیرش دانشجو بدون آزمون را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه دانش آموزان سال آخر متوسطه نظام آموزشی جدید می‌توانند در این مرحله از پذیرش ثبت نام کنند و بعد از اتمام امتحانات نهایی و دریافت کارنامه معدل کتبی خود را درج کنند. دریافت دیپلم نظام جدید آموزشی قبل از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ الزامی است.

همچنین اگر داوطلبی در رشته‌های بدون آزمون قبول شود و در آزمون سراسری هم شرکت کرده و پذیرفته شود، تنها می‌تواند در یک کد رشته ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل شود.

این دانشگاه در رشته‌های ریاضیات و کاربردها، فیزیک، آمار، زمین شناسی، زیست شناسی گیاهی، مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی، مهندسی مکانیک بیوسیستم، علوم دامی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی جنگل، علوم و مهندسی خاک، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، مهندسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی، مهندسی طبیعت، مهندسی فضای سبز و ادیان و عرفان بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

همچنین دانشگاه محقق اردبیلی در رشته علوم مهندسی در دانشکده فناوری‌های نوین نمین نیز پذیرش دانشجو بدون کنکور صورت می‌گیرد.

در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان رشته‌های مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی، علوم دامی و مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی برای پذیرش بدون آزمون ارائه شده است.

دانشکده کشاورزی مشگین شهر نیز در رشته‌های کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی و کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری از میان علاقه‌مندان بدون کنکو دانشجو می‌پذیرد.

گفتنی است، این رشته‌ها در دو نوبت روزانه و شبانه ارائه شد‌ه اند و اسامی پذیرفته شدگان در این رشته‌ها در تاریخ ۹ مهر امسال اعلام می‌شود.

نظر شما