شناسهٔ خبر: 41056902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان:

بستر لازم برای برگزاری مجازی آزمون‌های پایان ترم دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان فراهم شود

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در نامه‌ای خطاب به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه نوشت: با مشخص شدن بازه‌ زمانی امتحانات پایان ترم، بستر مشخص برای برگزاری این آزمون‌ها به صورت مجازی تدارک دیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در نامه‌ای خطاب به عبدشاهی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه نوشت: با مشخص شدن بازه‌ی زمانی امتحانات پایان ترم دانشگاه، بستر مشخص برای برگزاری آزمون‌های پایان ترم به صورت مجازی تدارک دیده شود.

در این نامه آمده است:
به استحضار می‌رسانیم؛ با توجه به نزدیک شدن به پایان ترم تحصیلی و شروع امتحانات، همچنین عملکرد ضعیف سامانه آموزش مجازی، دانشجویان به صورت مکرر و با گله‌مندی از ما خواسته اند تا عمده نگرانی و دغدغه هایشان را به شما جهت هر چه بهتر شدن برگزاری امتحانات اطلاع دهیم. دانشجویان مهمترین خواسته‌هایشان را از طریق شبکه‌های اجتماعی و نظر سنجی‌های انجام گرفته به صورت زیر بیان کرده اند:

الف-با مشخص شدن بازه‌ی زمانی امتحانات پایان ترم دانشگاه بستر مشخص برای برگزاری آزمون‌های پایان ترم به صورت مجازی تدارک دیده شود.

ب-اساتید برای ارزشیابی و نحوه گرفتن آزمون مجازی از دانشجویان، تمام جوانب را در نظر بگیرند، بیشترین همکاری و تعامل را با دانشجویان داشته باشند. اساتید شرایط خاص بعضی از دانشجویان مانند عدم دسترسی آنی و در ساعت مشخص به اینترنت را در نظر بگیرند.

ج-از طرف معاونت محترم آموزشی و معاونت محترم پژوهشی به تمامی دانشجویان اینترنت رایگان تخصیص داده شود، که دانشجویان نگرانی بابت قطع اینترنت در ساعت برگزاری امتحان و هزینه‌های آن نداشته باشند. (راهکار مناسب برای اینکار هم وجود دارد که در صورت درخواست شما، همکاری لازم را انجام میدهیم).
 
لذا از جنابعالی به عنوان معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه درخواست می‌شود، نسبت به پیگیری موارد فوق در اسرع وقت و قبل از شروع امتحانات پایان ترم، با در نظر گرفتن شرایط تمام دانشجویان جهت تسهیل در امر ارزشیابی و همچنین هزینه‌های اینترنت دانشجویان پیگیری‌های لازم صورت بگیرد و از دغدغه‌های دانشجویان کاسته شود.
 
//

نظر شما