شناسهٔ خبر: 40913949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار قم در ديدار جمعي از خادمان حرم رضوي(ع):

پيوند قم با مشهد مقدس پيوندي خاص و ناگسستني است/ اهداء نشان رضوی و بسته متبرك آستان قدس رضوي به استاندار قم

جمعي از خادمان حرم رضوي (ع) تحت عنوان كاروان خورشيد با استاندار قم ديدار ونقش رضوی و بسته متبرك آستان قدس رضوي را به وي اهداء كردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ بهرام سرمست استاندار قم در ديدار خدام حرم امام رضا (ع) طي سخناني اظهار كرد: خدمت در قم و مشهد توفيق الهي است و مسئولان اين دو استان بايد در خدمت به زائرين و مجاورين پيشگام باشند.


وي شيوع بيماري كرونا از اسفندماه سال گذشته را مورد توجه قرار داد و با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملي کرونا برای اعمال محدودیت ها در اماکن مقدس افزود: این تصمیم برای مسئولان نیز سخت بود؛ اما سلامت زوار ائمه اطهار در اولویت قرار داشت.


سرمست افزود: در استان قم تنها به دستورالعمل ها و بخشنامه ها بسنده نشد و اعمال محدودیت ها با هماهنگی مراجع عظام  تقلید و تولیت اماکن مذهبی انجام شد.


مقام عالی دولت در استان همچنین با اشاره به هماهنگی و تعامل همه ی بخش ها با ستاد بحران استان قم در مقابله با بيماري كرونا گفت: تمام دستگاه ها با همه ی توان خود در مقابله با این بیماری بسیج شدند.


وی با اشاه به همراهی مردم و خیرین در برون رفت از این بحران خاطرنشان کرد: خدام اماكن مقدس در كنار گروه های مختلف مردمی، پشتیبان سیستم سلامت در مدیریت این بحران بودند.


استاندار قم با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای نهادینه شدن فرهنگ همدلی كه در بحران كرونا شكل گرفت خاطرنشان کرد: در همایشی از فعالان این عرصه و خیرخواهانی که در این ایام در جهت سلامت و معیشت مردم گام برداشتند تجلیل خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جایگاه ویژه ای برای قم و مشهد قائل هستند خاطرنشان کرد: پيوند قم و مشهد ناگسستني و خاص است و اميدواريم با همكاري مسئولان اين دو شهر شاهد اعتلاي جايگاه آنها در تراز اسلام ناب باشيم.

برچسب‌ها:

نظر شما