شناسهٔ خبر: 40879675 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با رویکرد نقش گروه‌های جهادی در رزمایش جهش تولید؛

فراخوان جذب ایده‌های اقتصادی از سوی معاونت جهادی بسیج دانشجویی اعلام شد

فراخوان جذب ایده‌های اقتصادی با رویکرد نقش گروه‌های جهادی در رزمایش جهش تولید از سوی معاونت جهادی بسیج دانشجویی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان جذب ایده‌های اقتصادی با رویکرد نقش گروه‌های جهادی در رزمایش جهش تولید از سوی معاونت جهادی بسیج دانشجویی اعلام شد.
 
بر اساس این گزارش، طی سال‌های اخیر گروه‌های جهادی و مردمی با حضور گسترده در مسائل و بحران‌های ملی مانند زلزله، سیل، مقابله با بیماری کرونا و همین طور رزمایش کمک مومنانه توانستند نقش جدی و پررنگی در مهار کردن و حل این موضوعات ایفا کنند.

با توجه به شعار امسال و حضور گروه‌های جهادی در نقاط روستایی و آشنایی بیشتر این گروه‌ها با مسائل و موانع پیش روی تولید حضور پررنگ‌تر این گروه‌ها در عرصه اقتصادی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

گروه‌های جهادی و افراد صاحب نظر و دغدغه مند می‌توانند ایده‌های خود را در رابطه با نقش آفرینی گروه‌های جهادی و مردم در عرصه اقتصادی با موضوعات، هویت بخشی به محصولات روستایی، بازار رسانی محصولات روستایی، پیشرفت و توسعه منطقه ای، مطالبه گری موانع تولید، ترویج تسهیل گری فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، اموزش و توانمند سازی تخصصی و عمومی، بهبود و توسعه زیرساخت‌های لازم برای اشتغال در صفحه زیر ثبت نمایند تا به عنوان بسته‌های ایده بخش منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.
 
فراخوان جذب ایده‌های اقتصادی از سوی معاونت جهادی بسیج دانشجویی اعلام شد

نظر شما