شناسهٔ خبر: 40521626 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

تخلف در دانشگاه آزاد اهواز؟

صاحب‌خبر -

در بخش‌هایی از متنی با عنوان «تخلف در دانشگاه آزاد اهواز» به همراه تصویر چند سند آمده است:

ما جمعی از دانشجویان گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اعتراض خود را نسبت به تدریس یکی از اساتید این واحد دانشگاهی که … با رشته‌ی غیر همخوان در این دانشگاه در حال تدریس می‌باشد اعلام می‌نماییم. در این موقوله کوتاه که پس از ماهها پیگیری و تلاش سعی کردیم اسناد و مدارک را تهیه و به ان سایت محترم ارسال کنیم:

۱) چگونه دکتر طهرانچی ادعای افزایش کیفیت تدریس را اعلام می‌کند در حالی که آقای ن.ز با رشته‌ای غیر همخوان در رشته حقوق تدریس می‌کند.

۲) آقای ز که گویا با [توصیه] به صوت حق التدریس در واحد اهواز مشغول به کار شده است دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور باغملک و مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه آزاد خرم آباد می‌باشد. یعنی در حال حاضر نامبرده دارای مدرک علوم سیاسی است ولی متاسفانه در گروه حقوق تدریس می‌کند.

۳) پیرو بخشنامه شماره ۲۷۲۸۹/۳۰ مورخ ۰۷/۰۵/۹۷ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی (پیوست شماره یک) در خصوص ممنوعیت تدریس اساتید حق التدریس در رشته‌های اعلامی از جمله علوم سیاسی ابلاغ می‌کند و همچنین براساس بخشنامه مدیر کل آموزشی واحد اهواز (پیوست ۲) تدریس اساتید حق التدریس در رشته‌های مختلف از جمله علوم سیاسی اعلام می‌گردد. ولی متاسفانه آقای ز … از طریق رییس دانشگاه آزاد استان خوزستان و … بدون گذاران مصاحبه‌های علمی و حتی تأیید حراست و بازرسی در این واحد دانشگاهی مشغول به تدریس می‌شود.

۴) چگونه انتظار افزایش توان علمی و کیفی دروس را در رشته‌های مثل حقوق که فردا باید بر مسند قضاوت و وکالت قرار گیرد دارید؟ در حالی که باید یک فردی که فوق لیسانس علوم سیاسی دارد ولی ۱۶ واحد دروس حقوقی و قضایی را تدریس می‌کند؟ آیا چه کسی پاسخگوی این مسئله است؟ مگر ما شهریه نمی‌دهیم؟ مگر شب و روز وقت نمی‌گذاریم تا آموزش ببینیم و سطح علمی ما افزایش یابد؟ آیا به نظرتان با این اساتیدی که با سفارش آمده و هیچ گونه آموزشی در خصوص درس خود نمی‌دهد فایده‌ای دارد؟

انتهای پیام

نظر شما