شناسهٔ خبر: 40498131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه دانشجویان؛

امتحانات دانشگاه صنعتی کرمانشاه از ۷ تیر آغاز می‌شود

شورای آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا دو هفته به مدت دوره آموزشی نیمسال ۹۸۲ افزوده شد و تاریخ پایان کلاس‌ها ۲۱ خرداد و تاریخ شروع امتحانات ۷ تیر تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه اعلام کرد: طبق تصمیمات این شورا، مقرر شد تا دو هفته به مدت دوره آموزشی نیمسال ۹۸۲ افزوده شود و تاریخ پایان کلاس‌ها ۲۱ خرداد و تاریخ شروع امتحانات ۷ تیر باشد و آخرین فرصت تشکیل کلاس‌های جبرانی و تکمیل محتوای آموزشی توسط اساتید در سامانه آموزش کجازی ۲۹ خرداد تعیین شد.

طبق این اطلاعیه، تشکیل کلاس‌های درسی در این دو هفته الزامی نیست و در این مدت اساتید می‌توانند کلاس‌های حل تمرین یا تداوم ارزشیابی مستمر داشته باشند و همزمان دانشجویانی که به دلایلی نتوانسته اند در برخی کلاس‌ها شرکت کنند، فرصت کافی برای برنامه ریزی مناسب جهت دسترسی به منابع و فایل‌های ارائه شده دروس را داشته باشند.
 
بیشتر بخوانید:

همچنین مقرر شد هر یک از گروه‌های آموزشی، دروسی را که تعداد جلسات آفلاین و آنلاین تشکیل نشده آن‌ها از حد معینی بیشتر بوده و امکان پوشش سرفصل در بازه زمانی باقیمانده از ترم وجود ندارد را حداکثر تا ۱۷ خرداد به صورت ناتمام اعلام کرده و برنامه ریزی مناسب جهت تکمیل جلسات باقیمانده این دروس صورت گرفته و اطلاع رسانی لازم به دانشجویان نیز انجام شود.

علاوه بر این، مقرر شد تمامی امتحانات همه مقاطع تحصیلی نیمسال ۹۸۲ به صورت غیرحضوری، با دو هفته تاخیر از ۷ تیر و مطابق برنامه زمانبندی آموزش دانشگاه برگزار شود. اساتید مرجع نهایی ارزشیابی بوده و می‌توانند برای ارزشیابی دانشجویان از روش‌های ارائه تمرین، پروژه درسی، تعیین تکالیف درسی، برگزاری آزمون‌های شفاهی مجازی و یا سایر روش‌های خلاقانه در اختیار استاد و امتحان پایانی غیرحضوری استفاده کنند.

همچنین مقرر شد که با توجه به شرایط ویژه این ایام، اساتید ضمن تعامل لازم و کافی با دانشجویان، نسبت به اطلاع رسانی شیوه ارزشیابی خود و نحوه دسترسی دانشجویان به فایل‌های تدریس شده اهتمام لازم را به عمل آورند. از سویی مقرر شد به منظور پیشگیری از وقوع اشکالات فنی در زمان برگزاری آزمون‌های پایانی، هر یک از اساتید در زمان برگزاری آزمون پایانی در محل دانشگاه حضور پیدا کرده و آموزش دانشگاه نیز امکانات لازم جهت حضور و برگزاری آزمون‌ها را فراهم کند.

علاوه بر این مقرر شده، آن دسته از دروس عملی که امکان ارائه آن‌ها به صورت غیرحضوری وجود نداشته است در اولین فرصت پس از رفع مشکلات موجود به صورت حضوری ارائه شوند و نمره آن‌ها در نیمسال چاری ثبت شوند.

نظر شما