شناسهٔ خبر: 40494922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو بیان شد؛

متفکر آزاد: حضور نمایندگان در غیزانیه برای کمک به مردم است/ مجلس یازدهم افراد کم تحرک را وادار به حرکت می‌کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قصد مجلس یازدهم تعامل با دولت است و مجلس به هیچ عنوان عزم مچ‌گیری از هیچ کسی را ندارد، ولی عزم تسامح و کوتاه آمدن در برابر کوتاهی‌ها را هم ندارد.

صاحب‌خبر -

روح الله متفکر آزاد، نماینده تبریز و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: هدف تشکیل مجلس یازدهم حل مشکلات کشور و مردم است به همین دلیل امروز و در انتهای اولین هفته کاری مجلس جمعی از نمایندگان برای حل مشکلات مردم غیزانیه در این شهر حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: این حضور به این معناست که نمایندگان مجلس در یابند که چه کمکی از سوی آن‌ها برای حل مشکلات مردم باید اتفاق بیفتد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قصد مجلس یازدهم تعامل با دولت است و مجلس به هیچ عنوان عزم مچگیری از هیچ کسی را ندارد، ولی عزم تسامح و کوتاه آمدن در برابر کوتاهی‌ها را هم ندارد.

متفکرآزاد بیان داشت: مجلس برای افرادی که جهت حل مشکلات مردم سعی و تلاش می‌کنند قطعا کمکشان خواهد کرد و اگر شخصی برای حل مشکلات تحرکی نداشته باشد نمایندگان مجلس از تمام ابزار‌ها استفاده خواهند کرد تا این فرد را به حرکت دربیاورند.

وی افزود: مجلس یازدهم سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند از راه‌های نظارتی و تقنینی به مردم کمک کند تا مشکلات کمتری داشته باشند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که "بی‌مسئولیتی چه کسانی بوده است که هنوز مشکل آبرسانی غیزانیه حل نشده است؟" گفت: نمایندگان درحال بررسی این موضوع هستند و اظهار نظر درباره این موضوع زود هست و قطعا برای مقصرین این امر مجلس از تمام ابزار‌های خود استفاده خواهد کرد.

نظر شما