شناسهٔ خبر: 40492663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد؛

شریعتی: برخی مسئولین خوزستان از مسئله غیزانیه خبر نداشتند / حضور نمایندگان در غیزانیه آغازگر حل مشکلات کشور است

نماینده تهران در مجلس گفت: نکته جالب این جا است، زمانی که نمایندگان مجلس در غیزانیه حضور پیدا کردند تا مشکلات را بدانند متوجه شدند مسئولی وجود داشته است که تا دیروز مشکلات آبرسانی غیزانیه را نمی‌دانسته است که این خود جای تاسف دارد.

صاحب‌خبر -

مالک شریعتی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با بیان این که امروز در ۱۴ خرداد (رحلت امام خمینی ره) به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس در غیزانیه حضور پیدا کرده‌ایم، اظهار داشت: با توجه به این که بنده نماینده تهران هستم، اما قرار است مشکلات محلی و استانی، مشکلات کل مجلس یازدهم باشد و جزء دغدغه های نمایندگان مجلس قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این طور نیست که مشکل اهواز فقط مشکل نماینده این استان در مجلس باشد بلکه مشکل اهواز مشکل تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

نماینده تهران در مجلس گفت: در مجلس یازدهم دنبال مکانیزمی هستیم که اگر مشکلاتی در هر استان به وجود آمد تمام نمایندگان مجلس جهت رفع آن پیشتاز شوند و تنها نماینده آن استان درگیر این مشکل نباشد.

شریعتی با اشاره به حضور جمعی از نمایندگان در غیزانیه، بیان داشت: این اتفاق آغازگر حرکت‌های کمک کننده نمایندگان مجلس به مردم کشور است.

وی تصریح کرد: علت حضور نمایندگان در غیزانیه، شنیدن مشکلات مردم این منطقه است تا نمایندگان در اولین روز کاری بتوانند در جهت رفع این مشکلات گام‌های مثبتی بردارند.

این نماینده مجلس گفت: نکته جالب این جا است، زمانی که نمایندگان مجلس در غیزانیه حضور پیدا کردند تا مشکلات را بدانند متوجه شدند مسئولی وجود داشته است که تا دیروز مشکلات آبرسانی غیزانیه را نمی‌دانسته است که این خود جای تاسف دارد.
 

نظر شما