شناسهٔ خبر: 40491782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

دانشگاه شهرکرد در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه شهرکرد بدون آزمون در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهرکرد بدون آزمون در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد.

دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای که متقاضی پذیرش در مقطع دکتری (Ph.D) با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا فقط از طریق ارسال پستی مدارک و یا تحویل حضوری مجاز هستند.  مهلت ارسال فایل‌های مستندات متقاضیان تا ۵ تیر ۱۳۹۹ خواهد بود.

گفتی است؛ دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد و یا نیمسال آخر دکتری حرفه‌ای نیز که تا ۳۱ شهریور سال جاری فرصت دارند از پایان نامه خود دفاع کنند و دانش آموخته شوند، به شرط برخورداری از شرایط الزامی جداول امتیازات، می‌توانند ثبت نام کنند.

همچنین زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی کارشناسی ارشد حداکثر دو سال باشد و فقط دانش آموختگان نیمسال دوم ۹۶-۹۷ و بعد از آن، مجاز به شرکت در این پذیرش و ارسال مدارک است.

لازم به ذکر است، که دانش آموختگان کارشناسی ارشد با شیوه آموزش محور و نیز دانشگاه‌های پیام نور، غیرانتفاعی، علمی- کاربردی، مجازی، دانشگاه‌های آزاد، مؤسسات آموزشی وابسته به وزارتخانه‌ها و مؤسسات و پردیس‌های بین الملل (خودگردان) مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند؛ لذا متقاضیان مذکور از ارسال مدارک و پرداخت وجه ثبت نام، تماس‌های تلفنی و ارسال ایمیل جداً خود داری کنند.

نظر شما