شناسهٔ خبر: 40449508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار قم در چهلمین جلسه ستاد بحران استان خبرداد:

بازگشایی۲۴ساعته صحن های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران

استاندار قم در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از بازگشایی۲۴ساعته صحن های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور بهرام سرمست استاندار قم در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برخی مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار کرد: توجه به رفاه حال زائرین و مشتاقان اهل بیت (علیهم السلام) در تصمیمات و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در نظر گرفته می شود.

استاندار قم گفت: صحن های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران به صورت ۲۴ ساعته بازگشائی شد.

سرمست با اشاره به فعالیت محدود برخی از صنوف در مرحله اول بازگشایی مشاغل در استان، گفت : با پیش شرط همیشگی رعایت پروتکل های بهداشتی ، ساعت کاری پاساژها به روال قبل باز می گردد .


وی با تقدیر از تعامل تولیت های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در بحران کرونا و قدردانی از همراهی مردم در اجرای برنامه های کنترلی ستاد مبارزه با کرونا ، ادامه داد: آموزش عمومی و الزام اجرای پروتکل های بهداشتی باید در اولویت همه نهادهای متولی باشد.

سرمست لزوم نهادینه کردن سبک قدرشانی از دست اندرکاران میدان مبارزه با کرونا را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همراهی اقشار مختلف جامعه اعم از رفتگران ، پاکبانان ،نیروهای خدماتی حوزه و بهداشت و درمان ، پرستاران و بهورزان که به صورت گمنام در مبارزه با کرونا فعالیت نمودند قابل تقدیر است

استاندار قم همچنین به در پیش بودن ایام 14 و 15 خرداد اشاره و خاطر نشان کرد: مردم قم در شکل گیری و تداوم نهضت امام خمینی(ره) نقش چشمگیری داشته و همواره در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام های عملی برداشته اند.


برچسب‌ها:

نظر شما