شناسهٔ خبر: 40427293 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

طی پیامی؛

وزیر علوم انتصاب رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی انتصاب محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

متن پیام تبریک منصور غلامی به شرح زیر است:
«اینک که با اتکا به آرای ملت فهیم و شریف ایران و با انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌اید و وظایف خطیر قانونگذاری و نظارتی را برعهده دارید ضمن عرض تبریک، دوام توفیقات و تاییدات الهی را برای جنابعالی و تمامی نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

بی‌تردید جامعه علمی و دانشگاهی کشور امروز همانند گذشته آمادگی دارد تا همسو با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون سایر ارکان دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار نمایندگان مجلس، تمامی توان و استعداد خود را به کار گیرد و در تعامل با قوای سه‌گانه کشور و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری برای سربلندی، خودکفایی، سرآمدی و توسعه کشور عزیزمان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی تمام قد حضور پیدا کند. سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی آرزوی قلبی همه ماست.»

وزیر علوم در پیام جداگانه ای، انتخاب نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه مجلس یازدهم را نیز تبریک گفت.

نظر شما