شناسهٔ خبر: 39665975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع):

نخستین دوره مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از برگزاری طرح مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» به صورت مجازی برای نخستین بار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام متین قربانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از برگزاری طرح مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» به صورت مجازی برای نخستین بار خبر داد و گفت: این طرح ویژه دانشجویان به صورت مجازی و الکترنیکی برگزار می‌شود.
 
قربانی بیان کرد: طرح مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» با هدف ارتقاء نگرش دینی و پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی دانشجویان و استفاده بیشتر از فیوضات ماه مبارک در ایام شیوع ویروس کرونا ویژه عموم دانشجویان تدارک دیده شده است.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) افزود: دانشجویان برای ثبت نام باید به نشانی http://reg.imamreza.ac.ir/index.php/ziyfat-students-۹۹ مراجعه و فرم ثبت نام را کامل کنند.
 
وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی از یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه لغایت چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.
 
قربانی عنوان کرد: در قالب این طرح، پاسخگویی به شبهات (قرآنی، اعتقادی) به میزان ۱۶ جلسه آموزشی، همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت الکترونیکی و مجازی آغاز می‌شود.
 
وی بیان کرد: دانشجویان باید در کانالی که در یکی از پیام رسان‌های ملی برای دوره ایجاد می‌شود عضو شده و به صورت آفلاین و مجازی هر روز به مدت ۳۰ دقیقه در کلاس شرکت کند.
 
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: محتوای جلسات به همراه مباحث کمک آموزشی در کانال مربوطه بارگذاری خواهد شد و شرکت کنندگان فرصت دارند که تا ۲۴ ساعت آینده فایل صوتی را گوش داده و به سوالاتی که در پایان هر جلسه گذاشته می‌شود پاسخ دهند و برای استاد ارسال کنند.
 
وی اظهار کرد: هزینه این دوره برای تمام دانشجویان شرکت کننده با تخفیف ۵۰ درصد، ۳۸ هزار تومان بوده که با انتخاب خود فرد در هنگام ثبت نام؛ معادل یکی از دروس معارف «اندیشه اسلامی ۱، اندیشه اسلامی ۲، تفسیر موضوعی قرآن» محسوب می‌شود؛ در غیر این صورت، فرد می‌تواند به عنوان مستمع آزاد در دوره شرکت کنند.
 
به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، دانشجویان باید در فرم ثبت نام طرح ضیافت اندیشه که در سایت بارگذاری شده، نیمسال مورد نظر خود را جهت ثبت درس که شامل یکی از نیمسال‌های «دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» است، انتخاب نمایند.
 
وی تصریح کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ضیافت اندیشه مجازی می‌توانند با شماره ۳۸۰۴۱ داخلی ۳۲۲۸ و ۳۱۳۴ تماس حاصل فرمایند.
آماده//// نخستین دوره مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» برگزار می‌شود

نظر شما