شناسهٔ خبر: 39269732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار همدان:

نظارت جدي بر بازار از اولويت هاي تيم اقتصادي استان است

استاندار همدان نظارت جدي بر بازار، از اولويت هاي تيم اقتصادي و ستاد تنظيم بازار باشد تا در صورت نياز اقدام مقتضي را انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سيد سعيد شاهرخي،استاندار همدان به ستاد تنظيم بازار استان گفت: با توجه به تحريم ها و شيوع ويروس کرونا در تهيه اقلام ضروري مردم استان مشکلي وجود ندارد.
شاهرخي در خصوص ميزان شيوع ويروس کرونا در ايران و ساير کشور ها افزود: ايران در مقايسه با ساير کشورها توانسته کنترل مناسبي بر شيوع ويروس کرونا داشته باشد.
استاندار خاطر نشان کرد: در سال «جهش توليد »بايد ميزان وابستگي به خارج از کشور را به حداقل برسانيم.
شاهرخي اظهار داشت: ستاد تنظيم بازار نياز به جديت، همکاري و هماهنگي ساير ارگانها دارد.
استاندار در خصوص اهميت توليد در شرايط کنوني گفت: در هيچ شرايطي توليد نبايد متوقف شود. خصوصا توليداتي که نيازهاي ضروري مردم را تامين ميکند.
وي در خصوص تصميمات اتخاذ شده ستاد افزود: اجرايي شدن تصميمات اتخاذشده و کنترل نحوه اجرا بسيار با اهميت است.
شاهرخي با توجه به نزديک شدن ايام ماه مبارک رمضان و اقلام ضروري تاکيد کرد: در تامين اقلام ضروري در ماه مبارک رمضان که با افزايش تقاضا روبروخواهد بود، مشکلي نداريم .
استاندار با توجه به ضرورت ماندن مردم در اين ايام در منزل و جلوگيري از گسترش شيوع ويروس کرونا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملي مبارزه با کرونا در خصوص گسترش فروشگاههاي اينترنتي اقدامات خوبي انجام گرفته است.
شاهرخي در ادامه در خصوص اهميت صدا وسيما اظهار داشت: صدا و سيما در راستاي فرهنگ سازي و معرفي فروشگاههاي اينترنتي فعاليت بيشتري داشته باشد.
وي در پايان به مردم اطمينان داد که با نزديک شدن به ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار قوت بيشتري بگيرد.

نظر شما