شناسهٔ خبر: 39151724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

با انتشار ویدئویی از سوی قالیباف صورت گرفت؛

مرور خاطرات دفاع مقدس 2 یادگار جبهه و جنگ/ جانباز سلگی شهیدانه زندگی کرد تا عاقبت شهید شد

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با مرور خاطراتی از دوران دفاع مقدس در دیدار با جانباز سرافراز حاج میرزا محمد سلگی نوشت: جانباز سلگی شهیدانه زندگی کرد تا عاقبت شهید شد.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با مرور خاطراتی از دوران دفاع مقدس در دیدار با جانباز سرافراز حاج میرزا محمد سلگی نوشت: جانباز سلگی شهیدانه زندگی کرد تا عاقبت شهید شد.

مرور خاطرات دفاع مقدس 2 یادگار جبهه و جنگ/ جانباز سلگی شهیدانه زندگی کرد تا عاقبت شهید شد


به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، محمد باقر قالیباف منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با انتشار یک ویدئو از دیدارش با جانباز سرافراز حاج میرزا محمد سلگی در حساب اینستاگرام خود نوشت:

یکی دیگر از گنجینه‌های گرانبهای دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. حاج میرزا محمد سلگی، جانباز سرافراز و غیوری که هر لحظه از زندگی او برای آنکه نشان همیشگی شرف و عزت را بر گردن تک‌تک جانبازان قهرمان و بی‌ادعای وطن بیندازیم کافی است.

این تصاویر مربوط به همین چند وقت قبل است که میهمان منزل آن شهید عزیز در همدان بودم. از خاطرات جنگ گفتیم و از رشادت‌های بچه‌های غیوری که خاک جبهه آن‌ها را تا آسمان‌ها بالا برد.

از جوانانی که با خدا عهد بسته بودند تا از خط مقدم قدمی عقب ننشینند و دلاورمردانی که وقتی جان هموطنانشان در خطر بود حتی با مجروحیت‌های شدید حاضر نبودند به شهرهایشان برگردند یا از اهواز عقب‌تر بروند.

mp4 تعداد بازدید : 10
<div id="video-display-embed-code_1254331" ><script type="text/JavaScript" src="https://bultannews.com/fa/news/play/embed/661323/1254331?width=400&height=300"></script></div>

حاج میرزا خودش یکی از ستاره‌های درخشان همان نسل است. روزی قهرمان جنگ بود و روزی هم خاطراتش از آن روزها حال جوان‌ترها را دگرگون می‌کرد.

در کتاب آب هرگز نمی‌میرد، فقط بخشی از زندگی سراسر افتخار او روایت می‌شود.سالها با عوارض شیمیایی زندگی کرد و هیچگاه ادعایی نداشت.

شهیدانه زندگی کرد تا عاقبت شهید شد.

نظر شما