شناسهٔ خبر: 3913927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با برپایی 1100 پایگاه

خراسان شمالی آماده برگزاری جشن شور نیکوکاری است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: اکنون خراسان شمالی با برپایی یک‌هزار و 100 پایگاه آماده برگزاری جشن شور نیکوکاری است.

صاحب‌خبر -

امان الله حسین‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: یک‌هزار و 100 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح میادین، مساجد و مدارس خراسان شمالی برپا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: جشن شور نیکوکاری در این استان طی آیینی از فردا آغاز می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این مراسم در سه روز متوالی از 13 تا 15 اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برپا می‌شود اظهار کرد: جشن شور نیکوکاری روز 13 اسفندماه در تمام مدارس استان برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی افزود: جشن شور نیکوکاری در این استان به صورت گسترده با همکاری و مشارکت‌های نهادهایی همچون کمیته امداد امام، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری عملیاتی می‌شود.

وی گفت: سال گذشته مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده نقدی و غیر نقدی مردم خراسان شمالی در جشن نیکوکاری هفت میلیارد و 120 میلیون ریال بود.

حسین‌پور بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال رشد خوبی را در کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری شاهد باشیم و این کمک‌ها به هشت میلیارد ریال برسد.

به گفته وی کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن شور نیکوکاری خراسان شمالی، صرف امور دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

به گزارش فارس، شعار جشن نیکوکاری امسال اکرام فاطمی و شور نیکوکاری است.

هم‌اکنون هفت هزار دانش‌آموز و هزار و 700 دانشجو در استان خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

به گزارش فارس، افزون بر 120 هزار نفر از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی برخوردارند.

انتهای پیام/63002/س30/ف4004

نظر شما