شناسهٔ خبر: 39095242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

۱۸ واحد صنفی متخلف در خراسان جنوبی پلمب شد

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۸ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر خوش خبر شامگاه یکشنبه در جمع رسانه‌های گروهی با اشاره با آخرین وضعیت طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح از ورود ۵۰۵ دستگاه که از دیگر استان‌ها قصد سفر به خراسان جنوبی را داشتند، جلوگیری شده است.

وی پلاک خودروها، بیمه و کارت ملی ملاک‌های تعیین شده برای تشخیص بومی بودن افراد دانست و افزود: از زمان اجرای طرح تاکنون شاهد کاهش ۲۸ درصدی مصرف سوخت بوده ایم.

خوش خبر اظهار کرد: بر اساس این طرح اصناف به سه دسته اعم از اصناف خدمت رسان، عرضه کنندگان مواد غذایی و جایگاه‌های سوخت تقسیم بندی می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۸ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شده است.

وی بیان کرد: آن دسته از واحدهای صنفی غیر ضروری مانند آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک و موبایل در صورت تخلف اعمال قانون، واحد صنفی آنها پلمب می‌شود.

خوش خبر با بیان اینکه ۲۵ تیم بازرسی و نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی نظارت دارند، اظهار کرد: امید است شهروندان با همکاری هرچه بیشتر در اجرای این طرح باعث قطع زنجیره کرونا شوند.

وی بیان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی از ساعت صفر بامداد جمعه هشتم فروردین ماه، عوامل کنترلی در ۱۱ محور خراسان جنوبی مستقر شده اند.

نظر شما