شناسهٔ خبر: 39058102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

بررسی توقف فعالیت مترو در ستاد ملی کرونا

صاحب‌خبر -

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به اینکه فعلا نسبت به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در داخل شهر تصمیمی اتخاذ نشده است، گفت: پیشنهاد توقف فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی به ستاد ملی داده شده که فردا در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح و بررسی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسنی بندپی در یک برنامه تلویزیونی، در تشریح آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس در استان تهران، گفت: از مدتها قبل ستاد استانی مبارزه با کرونا پیشنهاداتی برای مداخلات جدی تر و اثربخش تر به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کرده بود که نهایتا با جمع بندی این ستاد ممنوعیت تردد و کاهش حجم سفر برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به اجرا درامد.
وی افزود: دستورالعمل اجرایی این تصمیم روز گذشته با تایید رییس جمهور به همه فرمانداری های استان تهران ابلاغ شد و ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل قرار گرفتند و با محوریت ناجا نسبت به برگرداندن مسافران غیر ساکن استان اقدام شد و هیچ غیرساکنی وارد استان تهران نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم هم همکاری خوبی داشتند و اعمال قانون نیروی انتظامی را پذیرفتند و نسبت به برگشت اقدام کردند.

استاندار تهران درباره اعمال محدودیت در داخل پایتخت نیز گفت: تمام مراکز تجمع فروشگاه های اقلام غیر ضرور تعطیل شده اند؛ امروز در خیابان مولوی و وحدت اسلامی نیز فعالیت برخی کسبه را شاهد بودیم که با هماهنگی اصناف، تعزیرات و فرمانداری تهران مداخله شد و نسبت به تعطیلی آنها اقدام شد.

وی تاکید کرد: فعلا نسبت به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در داخل شهر تصمیمی اتخاذ نشده است و پیشنهاد توقف فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی به ستاد ملی داده شده که فردا در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما