شناسهٔ خبر: 38504558 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان ‎قدس رضوی

آستان قدس فعلا پذیرای توانیابان نخواهد بود

سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان ‎قدس رضوی اظهار کرد: آستان قدس رضوی به صورت روزانه پذیرای توانیابان با هدف بهره‌مندی این عزیزان از زیارت حضرت رضا (ع) بود، ولی با توجه به شرایط موجود فعلا این ویژه برنامه تعطیل است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان ‎قدس رضوی اظهار کرد: آستان قدس رضوی به صورت روزانه پذیرای توانیابان با هدف بهره‌مندی این عزیزان از زیارت حضرت رضا (ع) بود، ولی با توجه به شرایط موجود فعلا این ویژه برنامه تعطیل است.
وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی از ظرفیت بسیار خوب و قوی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت برخوردار است، تصریح کرد: از همین رو طبق تصمیمات صورت گرفته در حوزه دارالشفاء با فعال کردن نوبت‌‎های خدمتی و با استقرار پزشکان متخصص به صورت ۲۴ ساعته موارد احتمالی شناسایی و به محض انجام بررسی‌های اولیه در صورت اثبات ابتلا به بیماری اقدامات لازم درمانی انجام خواهد شد.
وی گفت: بیمارستان فوق تخصصی رضوی نیز همانند گذشته با آمادگی بالا برای ارائه خدمات درمانی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) آماده است.
لازم به ذکر است؛ شماره تلفن داخلی ۲۴۲۴ از سوی موسسه درمانی آستان قدس رضوی به منظور اطلاع رسانی موارد مشکوک راه اندازی شده است که به محض مشاهده مبتلایان به ویروس کرونا خدمه، خادمان و خادمیاران می‌توانند با این شماره تماس بگیرند و موضوع را اعلام نمایند.

نظر شما