شناسهٔ خبر: 38497046 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو بیان شد؛

عباسی: بودجه سال ۹۹ پیش از پایان سال به اتمام می‌رسد / جلسات مجلس سه شیفت می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قطعا این بودجه تا پایان سال بررسی و به تصویب خواهد رسید . این امکان وجود دارد مجلس در روزهای پنجشنبه هم جلسه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، رد کلیات لایحه بودجه سال 99 و بررسی این بودجه پیش از پایان سال 98 گفت: تمام تلاش ما بر این اساس است که بودجه سال 99 تا یکشنبه آینده در کمیسیون تلفیق اصلاح و به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

وی افزود: مجلس مصصم است تا به هر شکل کلیات بودجه مجددا در صحن مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب برسد چراکه آئین‌نامه مجلس به ما این اجازه را نمی داد تا بودجه به دولت باز گردانده شود و در این زمینه سکوت داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: سناریوها برای لایحه بودجه چند دوازدهمی هم نمی‌توانست موثر باشد چراکه ما در زمان باقی مانده می‌توانیم این بودجه را به تصویب برسانیم.

عباسی تاکید کرد: در حال حاضر تنها را اصلاح بودجه ارجاع آن به کمیسیون تلفیق بود که این کمیسیون جهت بررسی بودجه تا روز یکشنبه فرصت دارد .

این نماینده مجلس با بیان اینکه تا پایان بررسی بودجه، مجلس در سه شیفت فعالیت خواهد کرد، گفت: قطعا این بودجه تا پایان سال بررسی و به تصویب خواهد رسید . این امکان وجود دارد مجلس در روزهای پنجشنبه هم جلسه داشته باشد البته امیدواریم نمایندگان از برخی پیشنهادات صرف نظر کنند تا بررسی بودجه به سرعت انجام شود.

نظر شما