شناسهٔ خبر: 38480428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

عکس های منتخب روز/ شکار عالی دوربین عکاس «فارس» از وضعیت جسمانی معاون وزیر بهداشت

صاحب‌خبر -

شفقنا رسانه_این روزهابخش مهمی از اطلاعات مخاطبان از گوشه و کنار دنیا به واسطه تصاویر است به همین خاطر نقش عکاسان در تبادل تصاویر اهمیت زیادی دارد. عکاسان خبری مانند روزنامه نگاران وظایف مهمی در انتقال عکس هایشان دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک عکس خبری خوب این است که واقعیت صحنه را به مخاطب بگوید و برای مردم قابل درک باشد به همین خاطر گفته می شود عکس خبری باید ساده، صادق و اطلاع رسان باشد. شفقنا رسانه با همین رویکرد قصد دارد، گزارشی از عکس های منتخب خبری را (به انتخاب خود) که خبرگزاری ها از روز قبل آن را تهیه کرده اند، منتشر کند. گزارش زیر شامل عکس‌ های منتخب خبرگزاری های فارس و ایرنا است.

به گزارش شفقنا رسانه، مهدی بلوریان عکاس خبرگزاری فارس گزارشی تصویری از نشست خبری سخنگوی دولت به همراه ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت کار کرد که برخی از تصاویر آن به لحاظ ریز بینی عکاس بعد از اعلام ابتلای حریرچی به ویروس کرونا مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

تصاویر خبرگزاری ایرنا از گنبد نمکی «جاشک» در استان بوشهر به دلیل کادربندی خوب، زاویه دید مناسب و معرفی مکان های کمتر شناخته شده مورد توجه قرار گرفت. در شرح این تصاویر آمده است که « کوه نمک یا «گنبد نمکی جاشک» استان بوشهر با وسعت یک‌هزار و ۳۶۶ هکتار و ارتفاع یک‌هزار و ۳۵۰ متر یکی از بزرگ‌ترین، فعالترین و زیباترین گنبدهای نمکی ایران و خاورمیانه است. دارا بودن چشم‌اندازهای زیبای انواع سنگ‌های مختلف، غارهای طبیعی و طبیعت بکر درون آن‌ها، آبشار کوه‌ها و بلورهای نمکی، گردشگران بسیاری را برای تفریح و کوهنوردی به طرف خود جلب می کند.»

∗مطالب ما را در کانال تلگرامی شفقنا رسانه (mediashafaqna@) دنبال کنید.
∗ نقد و نظر و سوژه های خود را از طریق ارتباط با ادمین کانال(shafaqnamedia_admin@) به ما بگویید.

برچسب‌ها:

نظر شما