شناسهٔ خبر: 38438823 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یوسفی خواه در گفتگو با دانشجو:

موردی از کرونا در دانشگاه امیرکبیر نداشتیم / خوابگاه‌ها کامل تخلیه نشده

مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه‌ها گفت: بیش از ۹۰ درصد دانشجویان خوابگاه‌ها را ترک کردند، اما هنوز به طور کامل تعطیل نیست.

صاحب‌خبر -

خوابگاه‌های امیرکبیر به طور کامل تخلیه نشده/ منتظر تصمیم دانشگاه هستیم

یوسفی خواه، مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت حضور دانشجویان این دانشگاه و تخلیه خوابگاه‌ها گفت: تخلیه خوابگاه به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بود خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در میان دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نداشتیم.

وی تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر تعطیل نشده، اما زمانی که اعلام کردیم دانشگاه‌ها تعطیل است ما هم به دانشجویان اعلام کردیم خوابگاه‌ها را تخلیه کنند و دانشجویان به شهر‌های خود برگردند.

مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: تعدادی از دانشجویان که به دلایلی امکان تخلیه خوابگاه را ندارند و یا زمان دفاع پایان نامه آنان است و یا مسائل شخصی داشتند در خوابگاه ساکن هستند ما هم منتظر هستیم اگر دانشگاه تصمیم قطعی راجع به تمام امور آموزشی و تعطیلی فعالیت‌های دانشگاه خوابگاه‌ها نیز تخلیه کامل خواهند شد.

وی یادآور شد: تقریبا ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به شهر‌های خود بازگشته اند.

مدیر کل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در خصوص اینکه آیا مباحث آموزشی تا پایان سال الکترونیکی خواهد شد، گفت: هنوز بحث الکترونیکی شدن آموزش دانشگاه امیرکبیر به ما اعلام نشده است.

یوسفی خواه اضافه کرد: اگر تعطیلی از طرف دولت اعلام شود که ادامه دار است ما هم تعطیل خواهیم کرد، اما اگر ظرف یکی دو روز آینده دانشگاه تصمیم خاصی بگیرد براساس تصمیم دانشگاه عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت بهداشتی دانشجویانی که در خوابگاه‌ها حضور دارند، گفت: فقط توصیه‌های خود مراقبتی به دانشجویان داشتیم؛ چرا که ما امکانات بهداشتی را به صورت دائم به خوابگاه‌ها تزریق می‌کنیم و درمانگاه دانشگاه نیز به صورت شبانه روزی فعال است و اگر مشکلی پیش بیاید دانشجویان می‌توانند به درمانگاه مراجعه کنند.

نظر شما