شناسهٔ خبر: 38367464 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره سرانجام ترور رهبران مقاومت در غزه

صاحب‌خبر -

شفقنا- فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی ضمن هشدار درباره ترور رهبران گروه های فلسطینی در غزه اعلام کرد که در اینصورت، تل آویو در معرض حملات موشکی بی سابقه ای قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی القدس، «تامیر یدعی» فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی به تل آویو هشدار داد: اسرائیل در صورت اجرایی شدن تهدیداتش درباره ترور رهبران غزه باید منتظر حملات موشکی باشد؛ به طوری که در جنگ های قبلی شاهد آن نبوده است.

وی در ادامه اظهاراتش که در جریان کنفرانس «اکسپو ۲۰۲۰» در تل آویو عنوان کرده بود، افزود: ما باید دریابیم که طرز فکر طرف مقابل تغییر کرده است و اکنون وزن، دقت، قدرت و برد موشک های آنها به چالش جدی برای اسرائیل تبدیل شده است.

فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: عملیات شلیک موشک در آینده بی سابقه خواهد بود و همانند جنگ اخیر ما به نوارغزه با جنگ دوم لبنان (جنگ ۳۳ روزه لبنان) نخواهد بود، چرا که موشک هایی که از غزه شلیک می شوند، توان رسیدن به اهداف مورد نظر خود در داخل اسرائیل را دارند.

وی گفت: وقتی که اسرائیل فرمانده ای را در غزه ترور می کند، ممکن است چندین ساعت در معرض حملات موشکی قرار بگیرد و اگر جبهه داخلی اسرائیل آماده و قوی نباشد، پیروزی ما در جنگ آسان نخواهد بود.

تامیر یدعی عنوان کرد که جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی در هر جنگی احتمالی آینده، در معرض حملات سایبری قرار خواهد گرفت و بزرگترین تهدید از سال ۱۹۴۸ خواهد بود.

 

نظر شما