شناسهٔ خبر: 38356973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل:

مشکلات سیستان با انتخاب مدیران جهادی حل خواهد شد

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه انتخابات تبلور مردم سالاری دینی است، خواستار حضور حداکثری مردم زابل در انتخابات برای مقابله با مشکلات این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه زابل ضمن بیانیه‌ای با بیان این نکته که انتخابات تبلور مردم سالاری دینی است، خواستار حضور حداکثری مردم زابل در انتخابات برای مقابله با مشکلات این استان شد.
 
متن بیانیه به شرح زیر است:
انتخابات تبلور مردم سالاری دینی، تبلور جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. انتخابات، نشان دهنده حضور مردم در تمام عرصه‌ها و تصمیم گیری مردم بر خود و تعیین سرنوشت خویش به دست خودشان می‌باشد.

بسیج دانشجویی دانشگاه زابل بر مبنای وظیفه ذاتی تمام نیرو و توان خود را در این عرصه بکار گرفته است که در فضای یکسان و در چارچوب عدالت، ویژگی‌های کاندید‌های اصلح را از منظر قرآن و رهبر معظم انقلاب برای عموم مردم منتشر کند.

بدون شک برگزاری شرایط یکسان برای همه کاندیدا‌های این دوره باید ایجاد شود که شد و بسیج دانشجویی به دور از هرگونه جهت گیری سیاسی تلاش خود را بر مبنای معرفی این ویژگی‌ها انجام داد.

این دوره نیز با حضور اکثر کاندید‌ها و حضور پرشور دانشگاهیان برگزار شد

که برخی از کاندیدا عدم هماهنگی بین برنامه ریزان ستاد انتخاباتی خود را علت عدم حضورشان دانستند. اما در این بین بودند کسانی که با تهمت و تخریب اقدام به تحریم مناظرات نمودند و با این کار از حضور در جمع دانشجویان و پاسخگویی به آن‌ها امتناع کردند و بسیج دانشجویی دانشگاه زابل این حق را بر خود قائل می‌داند که اگر در آینده نیاز بود، مدارک و مستندات لازم را برای عموم مردم ولایتمدار و فهیم سیستان منتشر خواهد کرد.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه زابل از تمام مردم شریف و فهیم سیستان جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت به عمل می‌آورد و ما معتقدیم که تمام مشکلات سیستان تنها با مدیریت جهادی حل خواهد شد ان شاء الله.




نظر شما