شناسهٔ خبر: 38106544 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد

دانش‌آموختگان علم و صنعت به فکر ارتقای دانش و تکنولوژی در دانشگاه‌ها و صنایع

مدیر اجرایی و بازاریابی مجموعه «مپ سایتک» گفت: این مجموعه به وسیله دانش‌آموختگان دانشگاه علم و صنعت برای دستیابی به ارتقای دانش و تکنولوژی در دانشگاه‌ها و صنایع تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

تشکری، مدیر اجرایی و بازاریابی مجموعه «مپ سایتک» در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره این مجموعه گفت: «مپ سایتک» متشکل از برخی فارغ‌التحصیلان دانشگاه علم و صنعت ایران است که با دغدغه پیوند هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه راه اندازی شده است.

وی افزود: درحقیقت در مپ‌سایتک به دنبال تکمیل خلأ موجود ارتباط بین بازیگران مختلف نقشه علم و صنعت کشور هستیم و هدف ما استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف اکوسیستم علمی و صنعتی است تا بتوانیم به ارتقای دانش و تکنولوژی در دانشگاه‌ها و صنایع دست یابیم.

تشکری با بیان اینکه کارشان در ابتدا مربوط به حوزه کارآموزی بوده است، اظهار داشت: خوشخبتانه در این بخش توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و درحال حاضر قصد تقویت آن را داریم، اما با توجه به هدف اصلی مجموعه یعنی ارتباط صنعت و دانشگاه، مپ سایتک به موضوع پایان‌نامه‌های دانشجویی وارد شده که یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاهیان و به ویژه مقام معظم رهبری نیز است.

مدیر اجرایی و بازاریابی مجموعه «مپ سایتک» ادامه داد: در این بخش توانسته‌ایم کارگزار اتاق بازرگانی تهران و پارک فناوری پردیس شویم تمامی علاقمندان می‌توانند گزارش بخش پایان‌نامه‌های ما را در سایت مجموعه به نشانی mapscitech.com مشاهده کنند.

وی با اشاره به توضیح بخش پایان‌نامه‌ها عنوان کرد: معرفی پایان‌نامه‌های تصویب شده در حال اجرا، به ارگان‌های طرف قرار داد ما و جذب حمایت مالی بلاعوض از پایان‌نامه (تاکنون توانسته‌ایم بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از پایان‌نامه‌ها حمایت کنیم) و همچنین معرفی نیاز‌ها و اولویت‌های پژوهشی مورد نیاز ارگان‌ها به دانشجویان برای تعریف پایان‌نامه‌های کاربردی، دو حوزه‌ای است که در بخش پایان‌نامه‌ها دنبال می‌شود.

تشکری تاکید کرد: مجموعه مپ سایتک در فرآیند‌های کارآموزی و کارورزی و همچنین فرآیند پایان‌نامه‌های دانشجویی هیچ هزینه‌ای را از دانشجویان دریافت نمی‌کند.

نظر شما