شناسهٔ خبر: 37847003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

برد شیرین پرسپولیس برابر تراکتور/ شاگردان یحیی درخشیدند

صاحب‌خبر -

شفقنا – درخشش وحید امیری برای سرمربی جدید با یک پاس گل و یک گل استثنایی. پرسپولیس با این پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی محکم‌تر کرد و دو گل این بازی را به ثمر رساندند.

حساس ترینبازی هفته هفدهم لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی و با حضور پرتعداد تماشاگران آغاز شده است. پرسپولیسی ها امیدوارند در اولین بازی با هدایت یحیی گل محمدی تیم تراکتور را شکست دهند تا جایگاه خود در صدر جدول را بهتر کنند و از آن طرف شاگردان ساکت الهامی، انگیزه ویژه برای پیروزی در تهران و نزدیکی بیشتری به صدر جدول را دارند.

تیم داوری: داور: محمدرضا اکبریان/ کمک ها: آرمان اسعدی – سعید قاسمی/ کمک داوران اضافی: علی بای – مرتضی منصوریان/ داور چهارم: بابک عباسقلی زاده/ ناظر: علیرضا کهوری

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند-شجاع خلیل‌زاده-سیدجلال حسینی-مهدی شیری-محمد انصاری-کمال کامیابی‌نیا-احمد نوراللهی-وحید امیری-مهدی ترابی-علی علیپور-کریستین اوساگوآنا

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری-ایمان سلیمی-محمدرضا خانزاده-مهدی تیکدری-میثم تیموری(۵۸-سعید مهری)-اکبر ایمانی-رضا اسدی-مسعود شجاعی-اشکان دژاگه-احسان حاج‌صفی -ساسان انصاری (۶۳- عکاشه حمزاوی)

سرمربی: ساکت الهامی

اخطار 
مهدی ترابی (۸)- شجاع خلیل‌زاده (۳۵)- کریستین اوساگوآنا (۷۰)- علیرضا بیرانوند (۷۶)- علی علیپور(۸۳)- کمال‌الدین کامیابی‌نیا (۹۰) از پرسپولیس

مهدی تیکدری‌نژاد (۱)- رضا اسدی (۱+۴۵)-سعید مهری (۸۸)- محمدرضا خانزاده (۱+۹۰) از تراکتور

شرح گل:

پرسپولیس ۱ – تراکتور ۰ (علی علیپور): پرسپولیسی ها در ضد حمله گل زدند. پاس رو به جلوی مهدی ترابی به امیری رسید. امیری از میانه میدان پاس پشت دفاع ارسال کرد و علی علیپور با فرار فوق العاده و ضربه ای دیدنی دروازه مظاهری را فرو ریخت.

 

پرسپولیس ۲ – تراکتور ۰ (وحید امیری – دقیقه ۵۵): وحید امیری پشت دفاع تراکتور صاحب توپ شد، پس از کنترل توپ با سر، خانزاده را به زیبایی دریبل زد، سپس ایمانی را فریب داد و بعد با ضربه ای دقیق دروازه مظاهری را فرو ریخت.

 اتفاقات مهم

در دقیقه ۹ یک ضد حمله برای پرسپولیس ایجاد شد که وحید امیری با یک پاس بلند، علیپور را پشت مدافعان تراکتور صاحب توپ کرد و علی علیپور نیز با یک شوت زیبا دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

در دقیقه ۳۵ شجاع خلیل زاده و اشکان دژاگه درگیر شدند که این حرکت یک کارت زرد برای مدافع پرسپولیس به همراه داشت.

در دقیقه ۳۷ ایمان سلیمی روی یک ضربه سر می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما علیرضا بیرانوند با واکنش خوب خود مانع از گلزنی او شد.

در دقیقه ۴۲ یحیی گل محمدی به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۴۶ پس از خطای بازیکنان تراکتور و کارت زرد رضا اسدی، ساکت الهامی، سرمربی تراکتور به دلیل اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شد.

پس از ۵۳ دقیقه این بازی بالاخره در نیمه اول به پایان رسید.

در دقیقه ۵۵ وحید امیری توپ را از مدافعان تراکتور گرفت و پس از دربیل دو بازیکن، موفق شد توپ را در گوشه دروازه رشید مظاهری جای دهد و بازی را ۲ بر ۰ به سود پرسپولیس کند.

در دقیقه ۹۰ یک ضربه آزاد برای تراکتور گرفته شد که شوت محکم و زیبای احسان حاج صفی به تیر دروازه برخورد کرد.

پرسپولیس این بازی را با نتیجه ۲ بر ۰ پیروز شد و با ۳۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد. فاصله پرسپولیس با تیم دوم جدول یعنی سپاهان به ۵ امتیاز رسید. در آن سوی میدان نیز تراکتور ۳۰ امتیازی ماند و باید خوشبین باشد که استقلال بازی عقب افتاده خود را پیروز نشود تا در رده سوم جدول بمانند.

برچسب‌ها:

نظر شما