شناسهٔ خبر: 37808229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

با سفر به استان هرمزگان؛ فرمانده کل سپاه از مناطق سیل‌زده جاسک بازدید کرد

سپاه نیوز: فرمانده کل سپاه در سفر به استان هرمزگان، از مناطق سیل‌زده این استان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به استان هرمزگاناز مناطق سیل زده این استان بازدید کرد.

فرمانده کل سپاه در این سفر دو روزه با حضور در شهرستان جاسک،  از مناطق سیل‌زده و فرآیند امدادرسانی نیروهای سپاه در روستاهای جاسک و بشاگرد بازدید کرد.

در این بازدید دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، فریدون همتی استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی فرمانده کل سپاه را همراهی می‌کردند.

 فرمانده‌کل سپاه در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ارگان‌ها پس از سیل پای کار آمده‌اند و در حال پاکسازی و بازسازی منازل سیل زده هستند.

وی افزود: اما این منازل به واسطه اینکه دقیقا در وسط سیل و رودخانه فصلی قرار دارند دیگر قابل سکونت نیستند و هر بارانی که با این شدت ببارد دوباره وضعیت فعلی تکرار خواهد شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: برای اسکان روستائیان سیل زده باید نقطه جدیدی  در نظر گرفته و برای آنها منازل مسکونی ساخته شود.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه  و همچنین سپاه امام سجاد استان هرمزگان با تمام توان و ظرفیت خود با استفاده از بالگردها و دستگاه‌های مهندسی، واحدهای پخت غذای گرم، واحدهای خدماتی و واحدهای اورژانس و درمان از زمان وقوع سیل در این مناطق حضور دارند.

سرلشکر سلامی گفت: این حضور فعال برای آن است که زندگی موقت مردم یک شرایط مناسبی پیدا کنند تا ان شاء الله شرایط دائم فراهم شود با این حال ما آمادگی کامل برای مشارکت در بهبود وضعیت مردم این مناطق را داریم.

سرلشکر سلامی در حاشیه بازدید از روستاهای سیل‌زده جاسک، بر ضرورت تسریع در فرآیند امدادرسانی به مردم سیل‌زده و پاکسازی خانه‌ها از باقی‌مانده سیل و نوسازی واحدها تاکید کرد.

انتهای پیام/02

نظر شما