شناسهٔ خبر: 37749407 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گلپایگانی در گفتگو با دانشجو:

گروه جهادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان راهی مناطق سیل‌زده شدند

گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان امروز، اول بهمن ماه به منظور امداد رسانی راهی مناطق سیل‌زده جنوب کشور شدند.

صاحب‌خبر -

گلپایگانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه فنی وحرفه‌ای سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری جلسه ستاد جمع آوری کمک به سیل زدگان جنوب کشور در این دانشگاه گفت: جلسه‌ای تحت عنوان «ستاد جمع آوری کمک به سیل زدگان جنوب کشور» در دفتر ریاست و با حضور نقدی، سرپرست دانشگاه و دیگر اساتید برگزار شد.

گلپایگانی افزود: نقدی برای کمک و تامین نیاز‌های مردم آسیب دیده کرمان و بلوچستان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اساتید، همکاران و دانشجویان کرده است که با استقبال گسترده مواجه شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در ادامه گفت: سرپرست دانشگاه فنی حرفه‌ای با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به سیل‌زدگان و ضرورت مشارکت دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی که همه اقشار جامعه را برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان و برخی مناطق جنوب کشور فراخواندند از تمامی کادر اداری، پرسنل، اساتید و دانشجویان خواست که وظیفه خود را در این راستا به بهترین نحو ممکن انجام داده و با جدیت پای کار باشند.

وی در پایان گفت: گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در روز سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ به منظور امداد رسانی راهی مناطق سیل زده جنوب کشور شدند.
 
گروه جهادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان راهی مناطق سیل زده شدند

نظر شما