شناسهٔ خبر: 37740451 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه خوارزمی:

کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین اسفند ۹۸ برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه خوارزمی از برگزاری کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین در مجتمع آموزشی فدک طی روز‌های هفتم و هشتم اسفندماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین اسفند ۹۸ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی در نشست خبری هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین گفت: یکی از رویکرد‌ها و برنامه‌های اثرگذار دانشگاه‌ها این است که بتوانند در یکی از عرصه‌های بین المللی دستاورد‌ها و تحقیقاتشان را در هر حوزه‌ای معرفی کنند و به مشارکت بگذارند؛ بنابراین طبعا یکی از موضوعات مهم در توسعه کشور بحث لجستیک و مدیریت زنجیره تامین است.

وی ادامه داد: نگاه این است که بتوانیم پاسخگویی بهتری برای مشکلات جامعه در کنار ارایه راهکار‌های لازم داشته باشیم خروجی این سمینار‌ها در قالب پیشنهادات کاربردی و آیین نامه‌ها به مسئولان ذیربط ارایه خواهد شد تا این کنفرانس هم، چون کنفرانس‌های دیگر بتواند سهم کوچکی در معرفی دستاورد‌های تحقیقاتی و هم چنین حوزه لجستیک و مدیریت زنجیره تامین داشته باشد.

حبیبی با بیان اینکه این کنفرانس درر مجتمع آموزشی و فرهنگی فدک روز‌های هفتم و هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود عنوان کرد: در این کنفرانس بیش از ۵۰ دانشمند از کشور‌های خارجی شرکت خواهند کرد که امیدواریم برای حضور مشکل تردد نداشته باشند و بتوانیم به خوبی ازآن‌ها میزبانی کنیم.

رئیس دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: در هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین برنامه‌های استارت آپی نیز دنبال می‌شود که می‌تواند به معرفی بالاترین دستاورد‌های محققان در قالب ایده‌های استارت آپی بپردازد.

نظر شما