شناسهٔ خبر: 37657113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قم | آغاز عملیات بهسازی جاده محمدیه

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،حسن صبوری در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت جاده ایستگاه محمدیه اظهار کرد: بهسازی این محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دست اقدام و برای تخصیص اعتبارات لازم هماهنگی های اولیه انجام شده است.

وی ادامه داد: به زودی این محور با کمک ماشین آلات شهرداری و راهداری، بهسازی، خط کشی، تعریض و علائم ترافیکی در طول مسیر نصب خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به ضرورت تامین و توسعه زیرساخت ها در ایستگاه راه آهن محمدیه و درخواست اداره کل راه آهن در این خصوص ابراز داشت: نصب دستگاه خودپرداز در ایستگاه محمدیه از سوی بانک مسکن انجام گیرد و برای تامین خط ارتباطی تلفن، با شرکت مخابرات استان هماهنگی لازم به عمل آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات ورودی روستای تاج خاتون اشاره کرد و گفت: گزارش های متعددی در خصوص مشکلات اهالی این روستا برای تردد به دست ما رسیده است که می بایست تعریض و آسفالت ورودی این روستا با استفاده از ظرفیت اداره کل بنیاد مسکن استان در اولویت قرار گیرد.

صبوری با اشاره به ضرورت پایش و بازدید از محورهای مواصلاتی استان خاطر نشان ساخت: گروهی متشکل از کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان از محورهای اصلی بازدید و گزارش آن را در جلسه بعدی شورای هماهنگی ارائه نمایند تا در صورت نیاز اقدامات اصلاحی و عمرانی صورت گیرد.

وی به اتمام هر چه سریع تر پروژه مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات و تکمیل فرایند مسکن مهر استان، کمیته مشترک و ویژه با حضور کارشناسان ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک مسکن با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود.

به گفته رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم، برای پیشبرد اهداف طرح اقدام ملی مسکن، دستگاه های عضو شورا با محوریت بنیاد مسکن استان تشریک مساعی داشته باشند.

صبوری تاکید کرد: با توجه به پرداخت نشدن مطالبات مالی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، تمام مطالبات آن از سوی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن در اولویت پرداخت قرار گیرد.


نظر شما