شناسهٔ خبر: 37655333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

رهبر انقلاب: دو هفته پر ماجرا و استثنایی بر ما گذشت

اگر خواهان توفیقات الهی هستیم و اگر گشایش در مسائل شخصی را می‌خواهیم، در تقواست. همه باید کوشش کنیم تقوای الهی را معیار کار خود قرار دهیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خطبه‌های نمازجمعه ۲۷دی تهران به امامت رهبر انقلاب در مصلی امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دقایقی قبل، خطبه های نمازجمعه امروز تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد.

- اگر خواهان توفیقات الهی هستیم و اگر گشایش در مسائل شخصی را می‌خواهیم، در تقواست. همه باید کوشش کنیم تقوای الهی را معیار کار خود قرار دهیم.

- دو هفته ای که بر ما گذشت،؛ دو هفته پر ماجرا و استثنایی بود. طی این دو هفته ماجراهای تلخ و شیرین و حوادث درس آموز برای ملت ایران پیش آمد.

- روزهایی که جمعیت چند میلیونی در ایران و چند هزار نفری در عراق به پاس خون فرمانده سپاه قدس به میدان آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند، یکی از ایام الله بود.

- روزی که موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه امریکایی را درهم کوبید هم یکی از ایام الله است.

- جامعه ایرانی یکی جامعه صبار و شکور است. ملت ما ملت پراستفامت و شکرگزاریست. در طول سالهای متمادی، ملت ایران همواره سپاسگزار الطاف الهی بوده است.

- پس از 41 سال از پیروزی انقلاب، این جمعیت بی نظیر را کدام دست قدرتی به میدان آورد و این اشک و عشق و شور را چه کسی پدید آورد؟ کدام عامل می توانست چنین معجزه ای را نشان دهد جز دست قدرت الهی.

- کسی که دست قدرت خدارا نمی تواند در این حوادث ببیند و تحلیل های مادی می کند، عقب می ماند.

- اراده الهی بر پیروزی این ملت است.

 

نظر شما