شناسهٔ خبر: 37576250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

ارزان ترین تورهای نوروزی ۹۹ را از آرشین پرواز بخرید

صاحب‌خبر -

رپورتاژآگهی آرشین پرواز

با فرا رسیدن روزهای پایانی سال، کم کم حال و هوای خیابان ها عوض می شود و فصل بهار نوید بخش روزهای نو است. بیشتر افراد با تغییر فصل می خواهند که حس و حال جدیدی رو به زندگی تزریق کنند و از روزمرگی زندگی شهری فاصله بگیرند و برای این کار سفر را انتخاب می کنند.

سفر رفتن هر چند کوتاه، هر چند نزدیک می تواند تحولی را برای چند روز در زندگی‌تان ایجاد کند و حس و حالتان را عوض کند. 

اگر قصد سفر در عید را دارید لازم است تا نکاتی را در این باره بدانید، با توجه به طولانی بودن تعطیلات نوروزی از ۵ روز برای شاغلین و ۱۵ روز برای محصلین و دانشجویان فرصتی است که افراد زیادی آن را مغتنم می دانند تا به مسافرت بروند.

از این رو معمولا به خاطر حجم بالای مسافر، تورهای مسافرتی با افزایش قیمت مواجه است. برای اینکه ارزان سفر کنید تورهای مسافرتی داخلی گزینه ی مقرون به صرفه است و دغدغه افزایش نرخ دلار را ندارید. تورهای نوروزی کیش ، قشم و مشهد جزو پر طرفدارترین تورهای گردشگری داخلی هستند و معمولا بیشترین متقاضی را دارند.

از آنجا که کیش در نوروز مقصدی پر شور و هیجان است و علاوه بر تفریحات و جاذبه های دیدنی، برنامه های شاد و مهیجی برای گردشگران تدارک دیده می شود. این جزیره به مقصدی پر از مسافر تبدیل می شود و آمار سفر در این بازه بسیار افزایش می یابد.

در این بازه ی زمانی اگر قصد سفر داشته باشید، لازم است بدانید که بلیط ها و هتل ها از روزها قبل و حتی از ماه ها قبل رزرو می شوند. اگر بخواهید همه چیز را به روزهای پایانی سال موکول کنید احتمالا نمی توانید سفر دلخواهتان را داشته باشید و با افزایش قیمت های بالایی رو به رو می شوید. گفتنی است که اگر از مدت ها قبل برای سفرتان برنامه ریزی کنید می توانید در اوایل اسفند ماه تورتان را با قیمت مناسبی رزرو کنید.

در واقع قیمت تور کیش تحت تاثیر زمان سفر، مدت سفر، نوع ایرلاین و هتل اقامتی متغیر است. همیشه ارزان بودن تور ملاکتان برای انتخاب نباشد و بعد از بررسی کامل خدمات و امکانات اقدام به خرید تور کنید.

برای رزرو تور مسافرتی اولین گام انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر است، آژانس مسافرتی آرشین پرواز یکی از آژانس های مطرح و با سابقه در حوزه ی گردشگری است که شما می توانید قیمت تورهای مسافرتی سایر آژانس ها را مشاهده کنید و با مقایسه خدمات و امکانات آن ها با آژانس آرشین پرواز اقدام به خرید تور مناسب کنید.

علاوه بر کیش، تور قشم ویژه تعطیلات نوروز ۹۹ انتخاب گردشگرانی است که بازدید از جزایر جنوبی را در برنامه ی خودشان قرار داده اند. قشم به اندازه ی کیش شناخته شده نیست ولی در این سال ها گردشگری در این جزیره رونق گرفته است.

لازم است بدانید که جزیره ی قشم برای گردشگری ارزان تر از کیش است، قشم جزیره ای بکر و در عین حال بومی است که جاذبه های زیادی برای گشت و گذار دارد.

ارزان ترین تورهای نوروزی 99 را از آرشین پرواز بخرید

هر سلیقه ای که برای سفر دارید؛ این جزیره مقصدی ایده آل برای طبیعتگردی، تفریحات دریایی، خرید و … است. 

تور قشم انتخابی ایده آل برای سفر در عید است. شاید برایتان جالب باشد که برخی از مسافران همزمان به کیش و قشم سفر می کنند و در واقع سفری ترکیبی به جزایر جنوبی کشور تدارک می بینند و بعد از چند روز گشت و گذار از یک جزیره به جزیره ی دیگر می روند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم تور مشهد نوروز ۹۹ هم یکی از مقاصد داخلی برای سفر نوروزی است و افراد زیادی دوست دارند که لحظه ی تحویل سال را در حرم امام رضا باشند و سال جدید را با حضور در مکانی مذهبی شروع کنند. 

نظر شما