شناسهٔ خبر: 37099614 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال وزارت کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع / ناصریان: آرامش سیاسی و نشاط اجتماعی پیش نیاز توسعه است

ناصریان: با تاکیدات وزیر محترم کشور در کنار تلاش های چندین هزار پرسنل وزارت در استان‌ها، باید توجه ویژه به سلامت و تقویت روح و جسم همکارانمان در دستور کار قرار داشته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور که در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات فوتسال وزارت کشور و سازمان های تابعه حضور یافته بود، ضمن تشکر از استاندار و مجموعه استانداری فارس که میزبانی از این مسابقات‌ را پذیرفته‌اند،  گفت: پرسنل وزارت کشور در همه استان ها از ابتدای سال ۹۸ در مدیریت موضوعاتی همچون  سیل فروردین ماه در 28 استان، برگزاری با شکوه پیاده روی میلیونی اربعین، مدیریت حوادث آبان ماه، ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی و موارد دیگر که همراه با دشواری شرایط کاری بود، تلاش شبانه روزی داشته اند.
 وی ادامه داد: با تاکیدات وزیر محترم کشور در کنار تلاش های چندین هزار پرسنل وزارت در استان‌ها، باید توجه ویژه به سلامت و تقویت روح و جسم همکارانمان در دستور کار قرار داشته باشد.
معاون وزیر کشور عنوان کرد: به رغم تنگناهای موجود، تلاش می‌کنیم خانواده بزرگ وزارت کشور را دور هم جمع کنیم و شاهد ایجاد نشاط برای این عزیزان باشیم.
ناصریان با بیان اینکه پیش از این، مسابقات فوتسال وزارت کشور در استان مازندران برگزار می‌شد، اظهار کرد: با هماهنگی هایی که با استانداران سایر استان ها داشته ایم مقرر شده این مسابقات هر دوره در یکی از استان ها برگزار شود که استان فارس به عنوان پیش قدم در این امر حاضر شده است. 
وی تاکید کرد: برای حوزه بانوان نیز در رشته هایی که این عزیزان فعالیت دارند برنامه هایی برگزار خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با تاکید بر اینکه آرامش سیاسی و نشاط اجتماعی پیش نیاز توسعه است، خاطرنشان کرد: آمارهای کاهش نرخ بیکاری، مشارکت و رشد اقتصادی در این استان نشان دهنده حرکت استان فارس به سمت توسعه است.

نظر شما