شناسهٔ خبر: 37081151 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران تاکید کرد:

لزوم پیشگیری از شیوع و بروز آسیب‌های اجتماعی/ باید برای برگشت افراد آسیب دیده به جامعه تمهیداتی داشته باشیم

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، تاکید کرد: پیشگیری از شیوع و بروز آسیب‌های اجتماعی ضروریست و بهزیستی پیشگیری از این آسیب‌ها و شیوع و بروز معلولیت‌ها را در رویکردهای نوین خود دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در آیین افتتاح رسمی شیرخوارگاه شبیر با بیان اینکه در هر جامعه ای به دلیل عدم برخورداری از فرصت های برابر، افرادی نیازمند هستند که به کمک آنها بشتابیم، گفت: معلولیت، بی سرپرست شدن، گرفتاری اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی از این جمله اند. باید برای برگشت افراد آسیب دیده به جامعه تمهیداتی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به تاسیس سازمان بهزیستی توسط شهید فیاض بخش و فعالیت های این سازمان در راستای بهبود وضعیت جامعه هدف، گفت: بهزیستی پیشگیری از شیوع و بروز آسیب های اجتماعی و معلولیت ها را در رویکردهای نوین خود دنبال می کند. دومین رویکرد، جامعیت بخشی به خدمات توانمندسازانه است. توانمندسازی مبتنی بر جامعه روستایی تمام شده و توانمندسازی مبتنی بر جامعه شهری شروع شده است.

 

استاندار تهران ادامه داد: رویکرد سوم نیز فراهم کردن بستر برای مشارکت های مردمی و ورود سازمان های مردم نهاد و نیکوکار است که برای دل و نیت‌شان به کار خیر ورود کرده‌اند و افتخار بهزیستی این است که به آنها تکیه کرده است. این سرمایه‌های ارزشمند مردمی شرایطی را برای کیفیت بخشی خدمات فراهم کرده‌اند که ما امروز شاهد آن هستیم.

 

منبع: ایسنا

نظر شما