شناسهٔ خبر: 36575515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

بهترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا

در صدر بازیکنان فصل 2019-2020 نام روبرت لواندوفسکی به چشم می‌خورد. در روزهایی که بایرن‌مونیخ شرایط چندان خوبی ندارد، لواندوفسکی با 23 گل زده ستاره این تیم و شانس اول کسب کفش طلای اروپاست.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|هرچند مسابقات یک فصل فوتبال در دنیا تازه به نیمه رسیده، اما با نزدیک شدن به پایان سال 2019، مانند هر سال، بهترین بازیکنان لیگ‌های فوتبال در سراسر نقاط جهان مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند.

در صدر بازیکنان فصل 2019-2020 نام روبرت لواندوفسکی به چشم می‌خورد. در روزهایی که بایرن مونیخ شرایط چندان خوبی ندارد، لواندوفسکی با 23 گل زده ستاره این تیم و شانس اول کسب کفش طلای اروپاست.

 

نیکو الودی مدافع تیم فوتبال مونشن‌گلادباخ یکی از ارکان اصلی صدرنشینی تیمش در این فصل بوندس‌لیگا بوده است. الودی در تمامی دقایق برای گلادباخ در این رقابت‌ها به میدان رفته است. گلادباخ تاکنون، با دریافت تنها 11 گل، بهترین عملکرد دفاعی را در بوندس‌لیگا داشته است.

 

ارلینگ هالند مهاجم جوان سالزبورگ یکی از پدیده‌های این فصل فوتبال اروپا بوده است. او توانست بعد از زدن 9 گل در جام‌جهانی جوانان برابر هندوراس مطرح شود و این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ اتریش عملکرد خوبی داشته است.

 

لیونل مسی ستاره مطرح بارسا هم موفق شده در این فصل 9 گل به ثمر برساند. او پس از گذراندن مصدومیت آمادگی کامل را به دست آورده و تا به حال تاثیرگذارترین ستاره بارسلونا بوده است.

 

ویرجیل فن‌دایک مدافع لیورپول همچون فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان در ترکیب تیمش بوده است. حضور فن‌دایک یکی از عوامل موفقیت صدرنشین لیگ برتر جزیره است.

نظر شما