شناسهٔ خبر: 36517708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی رزمایش برگزار کرد

ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش دو روزه در شمال سرزمین‌های اشغالی جهت حفظ آمادگی عملیاتی نیرو‌های خود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه از برگزاری یک رزمایش دو روزه در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. آغاز این رزمایش پیشتر به اطلاع رسانه‌ها نرسیده بود و از آن به عنوان رزمایش غافلگیرانه یاد کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که این رزمایش در منطقه «مرج إبن عامر» جهت حفظ آمادگی و قابلیت‌های عملیاتی یگان فرماندهی شمالی در دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در این رزمایش نیرو‌های امنیتی، خودرو‌های نظامی و هواپیما‌ها در منطقه عملیاتی این رزمایش دو روزه حضور دارند و ممکن است ساکنان منطقه صدا‌های آژیر خطر و انفجار‌های ناشی از این تمرین نظامی را بشنوند. در ماه ژوئن (خرداد) نیز ارتش رژیم اسرائیل برای حفظ آمادگی یک رزمایش پنج روزه و گسترده در شمال فلسطین اشغالی برگزار کرد.

چندی قبل نیز منابع صهیونیستی از آغاز رزمایش گسترده نیرو‌های مسلح این رژیم با هدف شبیه‌سازی جنگ با «نیرو‌های حزب الله» خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای درباره آن رزمایش اعلام کرد که هدف این تمرین نظامی، بهبود کارایی ستاد کل و مقر‌های مختلف فرماندهی در جنگ بوده است.

نظر شما