شناسهٔ خبر: 36514237 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در حوزه علوم انسانی؛

دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی پیام نور افتتاح شد

دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه پیام نور با هدف حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی‌ها در حوزه علوم انسانی و معارف دینی راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه پیام نور با هدف حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی‌ها در حوزه علوم انسانی و معارف دینی و مساعدت موثر به بسط دانش و شکل گیری جنبش ملی نقد و نظریه پردازی افتتاح شد.

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت‌های ویژه دانشگاه پیام نور در این باره اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با توجه به زیرساخت‌های الکترونیکی امکان برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی را نه تنها در یک مرکز بلکه به صورت سراسری در کل کشور داراست و حتی این دانشگاه می‌تواند مجری برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی دیگر دانشگاه‌ها باشد.

محمد هادی امین ناجی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز از راه اندازی سامانه ثبت ایده‌ها و نظریه‌های کل اعضای علمی کشور خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۳ طرح کاملا ارزیابی شده ترویجی آماده شده و برای اجرای آن‌ها باید برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بستر مناسبی فراهم شده و ظرف یک ماه آینده برنامه زمان بندی شده برای ۴ ماه پایانی سال ارائه خواهد شد.

نظر شما