شناسهٔ خبر: 36385737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تیشه‌گران خبر داد

تاسیس کمپ تیم های ملی ناشنوایان در آزادی

رییس فدراسیون ناشنوایان از بازسازی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ناشنوایان و آمفی تئاتر این مجموعه با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ظرف یکماه آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| مهران تیشه‌گران، رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: طی بازدیدی که کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از زمین چمن مصنوعی و سایر بخش‌های مجموعه ورزشی ناشنوایان داشت این قول را داد که ظرف یکماه آینده کار بازسازی زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه که عمر زیادی از احداث آن سپری می‌شود و همچنین بازسازی آمفی تئاتر ورزشگاه ناشنوایان که شرایط نامطلوبی دارد در دستور کار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار بگیرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که میزان بودجه پیش‌بینی شده برای بازسازی زمین چمن مصنوعی چقدر است؟ گفت: این زمین چمن شش هزار متر فضا دارد که برای بازسازی آن بیش از 2 میلیارد تومان بودجه نیاز است تا به شرایط مطلوب برسد. در حال حاضر به دنبال نامه نگاری و انجام کارهای مقدماتی این پروژه هستیم تا زودتر کار بازسازی زمین چمن مصنوعی و آمفی تئاتر این مجموعه با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عملیاتی شود.

 

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین پیرامون این پرسش که آیا کار بازسازی خوابگاه مجموعه ورزشی ناشنوایان نیز در دستور کار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است یا خیر؟ تصریح کرد: چون به دنبال تاسیس کمپ تیم‌های ملی ناشنوایان در ورزشگاه آزادی هستیم به احتمال زیاد خوابگاه ورزشکاران نیز در آینده به آزادی انتقال پیدا خواهد کرد.

 

تیشه‌گران درباره برنامه‌های این فدراسیون تا پایان سال جاری اظهار کرد: به جز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رشته‌های کشتی، والیبال و کاراته برنامه دیگری در تقویم ورزشی پیش‌بینی نشده است. البته ترافیک کاری ما در سال آینده است که 9 رشته ناشنوایان در قهرمانی جهان شرکت خواهند کرد، به طوری که اواخر فروردین تیم جودو عازم فرانسه می‌شود، خرداد تیم‌های کشتی و فرنگی در تمام رده‌های سنی برای شرکت در قهرمانی جهان راهی ترکیه می‌شوند، والیبال در رده سنی نوجوانان و جوانان به ایتالیا می‌رود و تنیس روی میز عازم اتریش می‌شود. همچنین تیراندازی مرداد راهی لهستان می‌شود، والیبال ساحلی برای شرکت در قهرمانی جهان به لهستان می‌رود، تیم فوتبال شهریور راهی کره می‌شود و کاراته مهرماه برای شرکت در قهرمانی جهان به مالزی می‌رود.

 

وی در خصوص وضعیت اعتباری فدراسیون ناشنوایان گفت: در حال حاضر مشکل خاصی از نظر اعتبارات وجود ندارد و برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم را تا به امروز اجرا کرده ایم و وقفه‌ای در اجرای برنامه‌های خود نداشتیم.

 

تیشه‌گران همچنین از حضور خود در کنگره جهانی ناشنوایان در ایتالیا خبر داد و افزود: این کنگره 21 تا 30 آذر در ایتالیا برگزار خواهد شد که برای شرکت در این کنگره 18 آذر به همراه نایب رییس فدراسیون عازم ایتالیا خواهم شد

 

منبع: ایسنا

نظر شما