شناسهٔ خبر: 3627801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون هندبال برگزار شد

مهدوی: پشتیبانی خانواده هندبال را احساس نمی‌کردم از انتخابات کنار می‌کشیدم

خبرگزاری تسنیم

مراسم معارفه ابوالحسن مهدوی، رئیس جدید فدراسیون هندبال برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، مراسم معارفه ابوالحسن مهدوی، رئیس جدید فدراسیون هندبال از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون هندبال برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان به صحبت پرداخت و در ادامه مهدوی، رئیس جدید فدراسیون هندبال اظهار داشت: جامعه هندبال بار سنگینی را بر دوش من گذاشته است. البته توانمندی که در خانواده هندبال وجود دارد راه ما را برای آینده روشن کرده است. 

وی افزود: زمانی که خانواده هندبال از من خواست تا در انتخابات شرکت کنم بر خود این احساس را داشتم که می‌توانم فضای از هم‌گسستگی را که به هندبال ضربه زده برطرف کرده و اتحاد را در این خانواده ایجاد کنم. 

مهدوی افزود: هندبال امروز به خانواده‌ای یکدست و همدل نیاز دارد. البته هر کسی که قصد کمک کردن دارد نباید درباره افراد به گذشته بپردازد و من اجازه نمی‌دهم کسی در مورد مدیران، مربیان و داوران و درباره گذشته آنها حرف بی‌خود بزند. 

رئیس فدراسیون هندبال تأکید کرد: ما به اتحاد و وحدت نیاز داریم و هرکس می‌خواهد به مسائل گذشته بپردازد باید از این غافله پیاده شود. خانواده هندبال باید با اتحاد پیش برود. من هم در کار خود صداقت دارم و اگر پشتیبانی خانواده هندبال را احساس نمی‌کردم با توجه به ناملایماتی که در چند روز گذشته وجود داشت از انتخابات کنار می‌کشیدم.

مهدوی تصریح کرد: با این حال جامعه هندبال به من اعتماد کرده و سربازی در نظام و راهبری در هندبال را به من سپرده است و من این دعوت آنها را قبول کردم، چرا که اهالی احساس کردند می‌توانند به من اعتماد کنند تا هندبال را نجات دهم.

وی در مورد بحث کسب مناصِب در حوزه بین‌المللی خاطرنشان کرد: همین الان هم در رشته‌های مختلف از جمله هندبال افرادی در مناصب بین‌المللی هستند اما مناسب نیستند. من خودم تا اندازه‌ای به زبان عربی و تا حدودی زبان انگلیسی مسلط هستم. در اینچئون من با نایب رئیس شورای المپیک آسیا صحبت کردم و قرار شد در اولین فرصت به کویت سفر کنم. 

رئیس فدراسیون هندبال در مورد بحث کسب مناصب در حوزه بین‌المللی خاطرنشان کرد: همین الان هم در رشته‌های مختلف از جمله هندبال افرادی در مناصب بین‌المللی هستند اما مناسب نیستند. من خودم تا اندازه‌ای به زبان عربی و تا حدودی زبان انگلیسی مسلط هستم و با نایب رئیس شورای المپیک آسیا در اینچئون هم صحبت کردم و قرار شد در اولین فرصت به کویت سفر کنم. 

وی افزود: با این حال افرادی را در مناصب بین‌المللی داریم که تنها می‌توانند بله و نه را به زبان انگلیسی بگویند در حالی که ما به افرادی نیاز داریم که بتوانند از حق هندبال دفاع کنند. به همین دلیل معتقدم در حوزه مناصب بین‌المللی باید از افرادی استفاده شود که بتوانند از آبرو و حیثیت کشور دفاع کنند. 

مهدوی در مورد مسائل مالی هم پیشنهادی را طرح کرد و گفت: پیشنهادم این است در سال 94 هر مقدار درآمدزایی که ما برای فدراسیون هندبال داشتیم یک چهارم آن را وزارت ورزش به ما بدهد. 

به گزارش تسنیم در این زمان نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش گفت: این صحبت شما خودش نشان دهنده بی‌برنامگی است و چنین بحثی را نباید مطرح کنید. بلافاصله مهدوی توضیح داد که این بحث را به عنوان شوخی مطرح کردم. 

رئیس فدراسیون هندبال در پایان با اشاره به برگزاری کارگاهی 3 روزه با حضور 100 نفر از اهالی خانواده هندبال گفت: قرار است در این مراسم سیدحسن خمینی هم حضور داشته باشد.

نظر شما