شناسهٔ خبر: 35497402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

علیرضا بیرانوند مردی که دیگر تکرار نخواهد شد!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | علیرضا بیرانوند با سوپرسیو بزرگ خود در دربی، سند پیروزی سرخ‌ها را امضا کرد تا ثابت کند که پیراهن شمارۀ 1 تیم ملی بی‌دلیل بر تن او نیست.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - علیرضا بیرانوند، پسر پرتلاش و توانمند پرسپولیس که معمولاً او را یک دروازه‌بان شش دانگ در تیم ملی می‌دانستند و در پرسپولیس عملکردش را به انتقاد می‌کشیدند، در بزرگ‌ترین صحنۀ ممکن تاریخ، ثابت کرد که او در هر لباسی و در هر جایگاهی یک سنگربان بزرگ و خاص است و تا تصویری تاریخی را بار دیگر از خود برجای بگذارد.

علیرضا بیرانوند

 

مهار پنالتی علی کریمی در دربی که میلیون‌ها بیننده در سرتاسر ایران داشت، او را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت و بار دیگر سوپر سیو او را در ضربۀ پنالتی کریستیانو رونالدو و در جام ملت‌های آسیا برابر عمان و همچنین فوق واکنشش مقابل ژاوی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تداعی کرد و اثری ماندگار و تازه را چون یک حماسه در تاریخ دربی‌ها به ثبت رساند.

علیرضا بیرانوند

 

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی از او به عنوان یک هیولا یاد کرده بود! هیولایی که نمی‌توان در کیفیتش ذره‌ای تردید کرد و برابر او باید شکست خورد! شاید بهترین تفسیر را از این سوپراستار باهوش و پرتلاش، مربی تیم ملی به عمل آورده باشد و شاید زمان آن دیگر رسیده باشد که بخواهیم رسماً بگوییم: جانشین احمدرضا عابدزاده در فوتبال ایران پیدا شده است!

نظر شما