شناسهٔ خبر: 35479657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون گلف | لینک خبر

دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

صاحب‌خبر - به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف ،در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران تبریک گفت. متن پیام به شرح ذيل مي باشد:


دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ عاشورایی، خالقان این حماسه عظیم‌اند. شهیدان، آزادگان،جانبازان و خانواده‌های معظم ایشان که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود. قهرمانانی که صبح روشن پیروزی را برای مردم خوب ایران عزیز به ارمغان آوردند.
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است به ساحت مقدس حضرت بقیةا… (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، دولت مردان، خانواده معظم شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده ،تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.


حمید عزیزی

رییس فدراسیون گلف

نظر شما