شناسهٔ خبر: 35403916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار قم در بيستمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان قم مطرح كرد:

51 درصد از مصوبات جلسات اقتصادي قم در سال جاري اجرايي شده اند

استاندار قم در بيستمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان قم از اجرايي شدن 51 درصد از مصوبات جلسات اقتصادي قم در سال جاري خبر داد و گفت: بقيه ي مصوبات نيز در دست اقدام هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزات كشور، بهرام سرمست استاندار قم در بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در محل کشتارگاه در حال ساخت دامشهر برگزار شد، طی سخنانی موقعيت دامشهر در استان قم را به عنوان يكي از باراندازهاي دام كشور ويژه قلمداد كرد و خواستار پیگیری جدي مسئولان جهت تثبیت سند هویتی دامشهر شد.

استاندار قم با اشاره به برخی از مشکلات منطقه دامشهر اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان برای حل مشکلات دامداران استان نهایت همدلی و تعامل را به کار خواهد گرفت.

مقام عالي دولت در استان با اشاره به تلاش هاي مسئولان درراستاي حل مشكلات زيرساختي دامشهر تاكيد كرد: بایستی مشکل آب و روشنایی دامشهر در اسرع وقت حل شود.

سرمست اضافه کرد: انتقال کاروانسراهای موجود در منطقه دامشهر به محل پیش بینی شده نیز پیشنهاد مناسبی است که باید مورد بررسی و تبادل نظر قرار بگیرد.
وی توسعه ي بهداشت در شهرك دامشهر قم را ضروري دانست و افزود: دستگاه هاي متولي بايد نقش خود را در اين زمينه ايفا كنند.

استاندار قم گفت: مجموعه مدیریت استان در محدوده ظرفیت های قانونی آماده هر نوع تعامل و همکاری با دامداران قم است.

وی در بخش ديگري از سخنان خود افزایش قیمت نهاده های دامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: قیمت گذاری نهاده های دامی به صورت ملي انجام مي شود و استان قم صرفا تابع و مجری اجرای سیاست های دولت است؛ اما در راستاي بهبود اين وضعیت، پیشنهادات دامداران و تولیدکنندگان استانی به به وزارت جهاد کشاورزی ارسال می شود.

سرمست همچنين با اشاره به بيش از 40 بازديد از واحدهاي صنعتي، توليدي، كشاورزي، گردشگري و دامپروري در سال جاري در قالب كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد و دريافت مشكلات فعالان اقتصادي اظهار كرد: 51 درصد از مصوبات كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد اجرايي شده اند و مابقي آنها نيز در دست اقدام مي باشد.

استاندار قم پیش از این جلسه ضمن بازدید از میدان عرضه دام شهرک دامشهر، از تعدادی از کاروانسراها و دامداری های این شهرک بازدید کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما