شناسهٔ خبر: 35282910 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

نماینده ادوار مجلس مطرح کرد:

پروانه سلحشوری با موج‌سواری به منافقین خدمت کرد

بولتن نیوز

حسن ونایی معتقد است پروانه سلحشوری در کوران محاصره اقتصادی و حملات همه‌جانبه استکبار جهانی نقش پیاده‌نظام دشمن را ایفا کرده است و از همه اتفاقات تلخ جامعه سوءاستفاده نمود و با موج‌سواری به منافقین خدمت کرد.

صاحب‌خبر -

پروانه سلحشوری با موج‌سواری به منافقین خدمت کردگروه سیاسی: دکتر حسن ونایی نماینده ادوار مجلس در واکنش به اظهارات پروانه سلحشور که در پی مرگ سحر خدایاری پیام عجیب‌وغریبی در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت، نوشته است: متأسفانه در مجلس دهم خانم سلحشوری در همراهی آشکار با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آتش تهیه منافقین را فراهم نمود و همواره در صدر اخبار رسانه‌های بیگانه قرار گرفت.

 

به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت که به‌صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار ما قرارگرفته به شرح زیر است:

 

در چند روز گذشته شاهد نطق آتشین خانم پروانه سلحشوری نماینده تهران علیه جمهوری اسلامی بودیم. سلحشوری ضمن فراخوان افراد ضدانقلاب و فریب‌خورده خواستار انقلابی همچون انقلاب تونس علیه جمهوری اسلامی شد. ظاهراً او یادش رفته مطابق اصل ۶۷ قانون اساسی سوگند یادکرده است که پاسدار حریم اسلام و نگهبان انقلاب اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی باشد. سلحشوری گویا یادش رفته به‌موجب ماده ۳۰ قانون انتخابات ملتزم عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی‌شده است. گوشزد این نکته به او ضروری است: تا زمانی صلاحیت نمایندگی دارید که مغایر اصل ۶۷ قانون اساسی عمل نکنید.

 

یکی از بدیهی‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و اهدا خون صدها هزار شهید و جانباز و آزاده همین نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر شیعه ناب محمدی است که صاحب اصلی آن امام زمان و در حال حاضر رهبری و مردم آزاده ایران هستند.

 

پروانه سلحشوری با موج‌سواری به منافقین خدمت کرد

 

کمتر کسی است که نداند که پاسدار اصلی نظام در مبارزه با استکبار جهانی همین مردم، ارتش، سپاه و بسیج هستند که ناجوانمردانه بارها و بارها مورد هجمه نامبرده قرار گرفتند.

 

جمهوری اسلامی دیگر به ایران ختم نمی‌شود، بلکه الگوی تمامی ملت‌های ستمدیده و آزاده منطقه و جهان است. متأسفانه در مجلس دهم خانم سلحشوری در همراهی آشکار با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آتش تهیه منافقین را فراهم نمود و همواره در صدر اخبار رسانه‌های بیگانه قرار گرفت؛ در کوران محاصره اقتصادی و حملات همه‌جانبه استکبار جهانی همواره پیاده‌نظام دشمن بود و مشکلات عدیده‌ای برای کشور فراهم نمود و از همه اتفاقات تلخ جامعه سوءاستفاده نمود و با موج‌سواری به منافقین خدمت کرد، غافل از اینکه مردم رشید ایران دیگر او را نماینده خود نمی‌دانند و به حول و قوه الهی پاسخ محکمی به افرادی مانند ایشان می‌دهند؛ ان‌شاءالله.


انتهای پیام/#

نظر شما