شناسهٔ خبر: 34946485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت دادگستری | لینک خبر

در وزارت دادگستری برگزار شد؛

نشست نهایی برنامه تبادل دانش بین ایران و کره جنوبی

نشست نهایی برنامه تبادل دانش در حوزه مالکیت فکری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در وزارت دادگستری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود حکمت نیا، معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری در جلسه ارایه گزارش نهایی تبادل دانش در حوزه مالکیت فکری بین دو کشور ایران و کره جنوبی که صبح امروز در وزارت دادگستری برگزار شد با قدردانی از تلاشهای متخصصین دو کشور در تهیه گزارش نهایی با اشاره به جایگاه مالکیت فکری در ایران و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد تقویت و توسعه مالکیت فکری گفت: در نقشه جامعه علمی کشور در بندهای مهمی نقش مالکیت فکری، صنعتی و ادبی در حال تجدید نظر در مجلس شورای اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اشتراکات دو کشور در استفاده از مالکیت فکری افزود: برنامه تبادل دانش در حوزه مالکیت فکری به ما کمک خواهد کرد که راهکارهای مناسب تقویت آن را پیدا کنیم.
معاون وزیر دادگستری دستیابی به اطلاعات مشترک، ساماندهی کار تیمی مشترک و پایه گذاری یک انضباط فکری در گسترش ارتباطات فرهنگی، اخلاقی، علمی و اقتصادی بین دو کشور را مثبت ارزیابی کرد.
سفیر کره جنوبی در تهران نیز در این نشست با قدردانی از متخصصین دو کشور اظهار امیدواری کرد این پروژه آغاز همکاری های بیشتر در آینده بین دو کشور شود.
"هیان" با اشاره به تحریمها علیه جمهوری اسلامی ایران و شرایط بین المللی گفت: در حال حاضر شرایط بین المللی ما را تحت تاثیر قرار داده اما شک ندارم با این پروژه مسیر جدیدی از همکاری ها را باز می کنیم.

هیات کره جنوبی عصر امروز با حضور در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با آیت الله رشاد رئیس این پژوهشگاه دیدار و گفتگو کردند.

نظر شما