شناسهٔ خبر: 34845322 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در جهت فراهم آوردن بستری ایمن و سالم؛

دوره HSE در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از دوم شهریورماه برگزار می‌شود

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جهت فراهم آوردن بستری ایمن و سالم، برای سازمان‌ها و جامعه دانشگاه تهران دوره HSE را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، این پارک علم و فناوری با هدف فراهم کردن بستری ایمن و سالم، برای سازمان‌ها و جامعه دانشگاه تهران دوره HSE برگزار می‌کند.
 
این دوره ۲۱ ساعته از دوم شهریور ۱۳۹۸ آغاز و تا سوم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه ارائه می‌شود.

آشنایی با اصول ایمنی و بهداشت حرفه‌ای؛ آشنایی با اصول کمک‌های اولیه؛ آشنایی با مفاهیم استاندارد ISO۱۴۰۰۱ – مستندسازی؛ آشنایی با مدیریت سبز؛ آشنایی با مفاهیم ایمنی حریق و شرایط اضطراری و مدیریت شرایط اضطراری؛ آشنایی با عوامل زیان‌آور محیط کار و اصول ارگونومی در محیط کار را می‌توان از جمله بخش‌های این دوره برشمرد.

هم‌چنین آشنایی با قوانین و الزامات محیط‌ زیستی – اصول محیط‌ زیست؛ آشنایی با علائم ایمنی، بهداشتی و محیط‌ زیستی – روش‌های حفاظت در برابر خطرات ایمنی و بهداشتی MSDS؛ آشنایی با مدیریت ریسک + کارگاه عملی و آشنایی با مفاهیم استاندارد ohsa ۱۸۰۰۱ – مستندسازی، از دیگر بخش‌های دوره HSE است.

مخاطبان این دوره شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه تهران می‌باشند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی http://stp.ut.ac.ir/workshophse مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴-۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۲۴ تماس حاصل کنند.
 

نظر شما