شناسهٔ خبر: 3479331 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ابهام در هزینه کرد درآمد تابلوهای تبلیغاتی پایتخت

صاحب‌خبر -
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تا کنون شفافیت سازی چندانی مبنی بر اینکه درآمد حاصل از این تابلوها صرف چه اموری می شود مشخص نبود که اکنون به واسطه این طرح و کدگذاری تابلوها، شورای شهر می توان نظارت بهتری نسبت به آن داشته باشد.

حسین طلا در گفت و گو باخانه ملت، با اشاره به طرح شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر گفت: بخشی از این ساماندهی مربوط به نحوه درآمد و هزینه ها به واسطه استفاده شرکت ها از این تابلوهاست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تا کنون شفافیت سازی چندانی مبنی بر اینکه درآمد حاصل از این تابلوها صرف چه اموری می شود مشخص نبود که اکنون به واسطه این طرح و کدگذاری تابلوها، شورای شهر می توان نظارت بهتری نسبت به آن داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری با شورای شهر است گفت: مسأله دیگری که در زمینه تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد نوع تبلیغاتی است که روی آن صورت گرفته و در ملاء عام قرار می گیرد که به این طریق شورای شهر می تواند بر محتوای این تابلوها نیز نظارت داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است قسمتی از تابلوهای تبلیغاتی به امر فرهنگ سازی عمومی و بیان نکات بهداشتی و اجتماعی اختصاص یابد که اخیرا نیز در سطح شهر تهران شاهد نصب چنین تابلوهایی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران بوده ایم که می تواند الگویی برای سایر شهرها نیز باشد.

نظر شما