شناسهٔ خبر: 34784967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار زنجان:

آزادگان و خانواده های آنان اسوه صبر هستند

استاندار زنجان آزادگان و خانواده های آنان را اسوه صبر و مقاومت توصیف کرد و گفت: باید از این خانواده ها و یادگاران دوران دفاع مقدس درس ایستادگی بیاموزیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح اله حقیقی با اشاره به سالروز بازگشت اسرا به میهن اظهار کرد: 26مردادماه 1369 که نخستین گروه از آزادگان سرفراز کشور و رزمندگان دوران دفاع مقدس به خاک پر مهر وطن بازگشتند، جلوه‌ای دیگر از شکوه صبر و ایستادگی ملت قهرمان ایران در تقویم تاریخ به ثبت رسید و جاودانه شد و از آن پس هرساله در سالروز چنین رویداد غرورآفرینی، مردم شریف ایران اسلامی صبر مجاهدانه این فرزندان وطن را گرامی داشته و شادمانی می کنند.
وی خاطر نشان کرد: روز بازگشت باشکوه مردان آزاده‌ای که سخت‌ترین شکنجه‌ها و آزار رژیم بعث عراق را به امید سربلندی و آزادی ایران به جان خریدند، هر سال با طنین نوای آزادمردی و عطر یاد شهیدان در سراسر کشور گرامی داشته می شود.
استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد: تمامی مدیران و مسئولین نیز با الگوگیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس، در زمان بروز تنگناها و مشکلات باید ایستادگی نموده و برای آبادانی و سربلندی نظام و کشور بهترین شیوه خدمت به مردم را تدبیر نمایند.

نظر شما