شناسهٔ خبر: 34736207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه راه‌مردم | لینک خبر

مدیر کل حقوقی شهرداری تهران در منطقه۹ تاکید کرد: احقاق حقوق شهروندان از اولویت های مهم مجموعه شهری

پیرو بازدید های ادواری از مناطق شهری، جلسه ارزیابی و نظارت ستادی اداره حقوقی و تنظیم قراردادهای شهرداری منطقه۹ با حضور شمس مدیر کل حقوقی شهرداری تهران، مفاخریان شهردار منطقه۹ و روسای ادارات کل حقوقی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راه مردم، مدیر کل حقوقی شهرداری تهران ضمن بازدید از اداره حقوقی منطقه۹ و بررسی پرونده های مهم حقوقی موجود در سطح منطقه اذعان داشت: با توجه به مسئولیت خطیر پرسنل و همکاران در اداره حقوقی بایست توجه و دقت بیشتری به پرونده ها و موضوعات حقوقی شهروندان داشته باشیم.
وی افزود: امید است که با تلاش مضاعف بتوان در راه احقاق حقوق شهروندان و مجموعه شهری قدم برداشت و در خصوص پرونده های موجود در مجموعه شهری چاره اندیشی کرد.
در ادامه مفاخریان ضمن تشکر از مدیر کل اداره حقوقی شهرداری تهران بواسطه حمایت ها و پشتیبانی های لازم اذعان داشت: لزوم همکاری های بیشتر موجب رفع موانع و مشکلات به صورت تدریجی خواهد شد و این امر جز با نگاه حمایتی اداره کل حقوقی مجموعه شهری امکان پذیر نخواهد بود.
شایان ذکر است در ابتدای جلسه ارزیابی و نظارت ستادی اداره حقوقی منطقه۹، رئیس اداره حقوقی منطقه به ارائه گزارشی ۵ماهه از عملکرد اداره حقوقی منطقه که مطابق ارزیابی های صورت گرفته در حال حاضر دارای مقام نخست در استفاده از سامانه جامع حقوق در بین مناطق ۲۲گانه شهری است، پرداخت و در ادامه پیرامون موضوعات مختلفی چون؛ معضل سدمعبر در منطقه۹، مطالبه بها در خصوص املاک موجود در طرح ، آراء کمیسیون ماده صد گفتگو و راهکارهای لازم برای حل و فصل پرونده های حقوقی دارای مشکل منطقه۹ ارائه شد.

نظر شما