شناسهٔ خبر: 34735664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

محسنی بندپی:

استاندار ی تهران از حضور کارآفرینان در کارگروه اشتغال استقبال می کند

استاندار تهران با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت کارآفرینان بر حضور کارآفرینان در کارگروه اشتغال استان جهت بیان دغدغه های این بخش تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،انوشیروان محسنی بندپی در کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران با اشاره به حضور کارآفرینان در این جلسه اظهار داشت: توفیقی بود تا با حضور کارآفرینان بتوانیم با احصا و شناسایی دغدغه‌های آنها قدم‌های مثبتی در جهت توسعه اشتغال استان برداریم.

وی بیان کرد: واقعیت این است که مردم ایران استعدادها و هوش خوبی دارند و این استعداد در عرصه‌های بین‌المللی به منصه ظهور رسیده است و باید از این استعدادها در عرصه‌های مختلف به ویژه بخش اقتصادی استفاده کنیم.

استاندار تهران تأکید کرد: اتکا به درآمدهای نفتی سبب شده که نتوانیم به درستی از این استعدادها استفاده کنیم اکنون در شرایط جدیدی قرار داریم و این ظرفیت ها باید مورد توجه جذی قرار گیرد.

محسنی بندپی ادامه داد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر بر اقتصاد نشان می دهد که باید در مورد اقتصاد جدی تر وارد شویم که نقطه کلیدی و اصلی کشور است و اقتصاد قوی شرایط تسلیم و سلطه پذیری را دور می‌کند و اقتصاد ضعیف شرایطی سلطه پذیری را فراهم می‌کند.

نظر شما