شناسهٔ خبر: 34658760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حضور در رئال مادرید بهترین راه پیش روی نیمار

موقعیتی که نیمار در این تابستان در آن قرار گرفته چندان آسان به نظر نمی‌آید و آینده او در حالی در پاری سن ژرمن در هاله‌ای از ابهام است که هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حالا رئال مادرید نیز در کنار بارسلونا خواهان جذب این بازیکن شده و علاقه آنها بسیار جدی نیز به نظر می آید. این اتفاق تا جایی پیش رفته که حالا احتمال انتقال نیمار به پایتخت اسپانیا بسیار جدی تر از دو گزینه دیگر ادامه حضور در پاری سن ژرمن یا بازگشت به بارسلوناست.

مشخص است که نیمار می خواهد به هر طریقی از پاریس جدا شود و راه ترین راه در حال حاضر برای انجام این کار پیوستن به رئال مادرید است اما او می داند که این انتقال نیز چندان آسان نخواهد بود خصوصا با توجه به گذشته ای که او در بارسلونا داشته است. افراد بسیاری در رئال مادرید خرید نیمار را با خرید لوییز فیگو از بارسلونا مقایسه می کنند. این بازیکن پرتغالی نیز برنامه جدی برای پیوستن به رئال مادرید نداشت اما در عمل انجام شده قرار گرفت و پس از مدتی متوجه شد که این اتفاق یکی از بهترین تصمیمات زندگی او بوده است.

اما تصمیم گیرندگان رئال مادرید نمی خواهند به هیچ عنوان مدیران پی اس جی را آزرده خاطر کنند چرا که رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و به همین دلیل پاری سن ژرمن انتقال نیمار به مادرید را به انتقال او به بارسلونا ترجیح می دهد. مدیران تیم فرانسوی نیز می خواهند این روند هرچه زودتر به پایان رسیده و با دریافت پیشنهاد مناسب اجازه جدایی ستاره برزیلی را صادر کنند.

نظر شما