شناسهٔ خبر: 34327774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفت تکواندوکار ایران فردا به دیدار رقبای خود می‌روند

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های بین‌المللی اردن انجام شد و طی آن هفت تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این دوره از مسابقات تحت عنوان جام «الحسن» از فردا جمعه چهارم مرداد با حضور ۸۶۷ تکواندوکار از ۳۰ کشور و در سه رده سنی آغاز می‌شود. در روز نخست رقابت‌های رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود که سه عضو تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم ۳۱ تکواندوکار حضور دارند که آرمین هادی پور دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده دو مبارزه دو تکواندوکار از اردن می‌رود. فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه عربستان و عراق پیکار می‌کند. در این وزن ۲۱ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم که ۹ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد سجاد مردانی دور نخست به مصاف نماینده الجزایر می‌رود و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده مبارزه دو تکواندوکار از اردن می‌رود.

در بخش بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم نیان شاه‌محمدی ابتدا با نماینده کشور میزبان مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده عربستان و هند خواهد رفت. در این وزن ۹ تکواندوکار پیکار می‌کنند. بیتا صنعتی در وزن ۵۷- کیلوگرم ابتدا با حریفی از اردن مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه یونان و فلسطین مبارزه خواهد کرد. در این وزن هم هشت تکواندوکار رقابت خواهند کرد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا، ولی نژاد دور نخست با تکواندوکاری از ازبکستان مبارزه می‌کند و سپس با برنده اردن و لبنان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۷ تکواندوکار مبارزه می‌کنند. اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به مصاف تکواندوکاری از الجزایر می‌رود و در صورت برتری در مبارزه پایانی با حریفی از ازبکستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن سه تکواندوکار حضور دارند.

این رقابت‌ها از سری مسابقات G. ۱ است و به نفر اول ۱۰ امتیاز، نفر دوم ۶ امتیاز و نفرات سوم ۳.۶۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

نظر شما